Komunikaty PR

Zimowe wyprzedaże w Galerii Grafitt

2020-01-20  |  13:00
Biuro prasowe

Zimowe wyprzedaże to naprawdę gorący okres w zielonogórskiej galerii. Salony oferują swoim klientkom bardzo atrakcyjne obniżki cen, dzięki którym modne i dobrej jakości ubrania czy dodatki mogą zakupić o wiele taniej. A jakie obniżki dokładnie oferują sklepy w Galerii Grafitt?

Największymi promocjami kusi Patryzia Artyon, gdzie ponadczasową stylizację można stworzyć z 70% rabatem. W Hexeline wybrane modele z kolekcji Jesień/Zima 19/20 można obecnie zakupić 60 procent taniej.Fanki wyrazistych wzorów, powinny koniecznie zajrzeć do Deni Cler Milano, gdzie wybrane modele z kolekcji Jesień/Zima 19/20 zostały obniżone do 50 procent. Akcje promocyjne rozpoczął także Cipo&Baxx, kutki ziomowe można zakupić z 25 obniżką, bluzy z 20%, a spodnie i t-shirt z 10%. Natomiast klientki Kamonii zakupią biustonosze, stroje kąpielowe, piżamki czy koszule nocne z 50 procentowym upustem. Przedstawiciele Galerii Grafitt zachęcają, by odwiedzić również salon Novotime, gdzie do zegarków typu Diver, klienci w prezencie otrzymują książkę "Czas na głębokości - historia zegarków do nurkowania" autorstwa Mateusz Piechnik.

Styczeń jest i będzie wyjątkowo gorący również z powodu studniówek, na które przygotowali się także pozostali najemcy Galerii Grafitt oferując produkty dla Panów w nowych niższych cenach. Artur Moda Męska oferuje 20 procentowy upust na garnitur, koszulę, muchę bądź krawat, pasek, buty oraz inne dodatki. Warto zaznaczyć, że bal przedmaturalny to często pierwsze i jednocześnie tak eleganckie wydarzenie w życiu maturzysty. Garnitur powinien być uroczysty i dostosowany do okoliczności, ale jednocześnie w przystępnej cenie, dlatego warto także odwiedzić salon Men, gdzie w cenie 399 zł, można otrzymać garnitur, uszyty z tkaniny 90% wełny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.