Komunikaty PR

Znamy finalistów SHEIN X Global Challenge 2024

2024-03-13  |  12:00
Biuro prasowe

SHEIN, międzynarodowy sklep z modą oraz produktami lifestyle, ogłosił finalistów konkursu SHEIN X Global Challenge. Wpłynęło blisko 1 000 prac konkursowych z ponad 70 krajów, jednak do finału udało się dotrzeć najlepszej 10!

„To było najbardziej ekscytujące doświadczenie w moim życiu! Poprzez udział w tym wyzwaniu dowiedziałam się wiele o sobie, a także zobaczyłam ogrom możliwości, które czekają na mnie w tym wielkim świecie. Najważniejsze jednak, że sam program zachęcił mnie i dodał mi odwagi do dalszego spełniania moich marzeń.” – mówi Yolanda Silveira Fernandes, finalistka z Brazylii.

Program SHEIN X Designer Incubator oraz SHEIN X Global Challenge stanowią nasze zaangażowanie w przyszłość mody” – powiedziała Molly Miao, CMO SHEIN. „Ten program umożliwia młodym projektantom zdobycie kluczowej wiedzy branżowej, doświadczenia i nawiązania kontaktów, które pomogą im w stworzeniu własnych globalnych marek odzieżowych.”

Finaliści pokonali blisko 1 000 zgłoszeń z ponad 70 krajów!

Każdy aspirujący projektant przedstawił trzy kompletne stylizacje dla kobiet na sezon wiosna-lato 2024, inspirowane tegorocznym motywem Radiance (z ang. blask). Wszystkie zgłoszenia spełniające tegoroczne wymagania zostały opublikowane na stronie internetowej SHEIN X Challenge, gdzie publiczność poprzez głosowanie wybrała 20 najlepszych prac.

Sędziowie Adrien Roberts (międzynarodowy konsultant ds. edukacji modowej, Włochy), Julien Fournié (założyciel Julien Fournié Haute Couture, Paryż), Jill Wanless (redaktor, Wielka Brytania) oraz Colin Horgan (niezależny projektant, Irlandia) dokonali selekcji 10 zgłoszeń na podstawie zdolności uczestników do przekładania silnej, oryginalnej koncepcji na projekt, równoważąc przy tym oczekiwania klientów, sezonowe trendy oraz komercyjną opłacalność. “Tegoroczne zgłoszenia pokazały wzrost kreatywności i umiejętności technicznych. Wspaniale było zobaczyć tak wiele zgłoszeń, które interpretowały temat z dużym komercyjnym potencjałem”- stwierdził Colin Horgan, sędzia SHEIN X Global Challenge 2024. „Nie mogę się doczekać zobaczenia prac na żywo i możliwości konsultowania projektów podczas warsztatów mistrzowskich, gdzie projektanci będą rozwijać się w branży”.

Londyńskie warsztaty modowe i nagrody finansowe dla najlepszych

Grupa 10 finalistów pojedzie do Londynu, aby wziąć udział w serii spotkań mentoringowych prowadzonych przez członków jury, a także w warsztatach na temat zrównoważonej mody. Następnie będą mieli okazję zaprezentować swoje prace podczas finałowej rundy konkursu SHEIN X Challenge 2024.

Imię i nazwisko finalisty

Kraj pochodzenia

Amanda Marques Parron

Brazylia

Annavittoria Palma

Włochy

Eleonora Falcone

Włochy

Émilie Kissita

Francja

Frenki Ceko

Albania

Fungai Sarah Muzoroza

Wielka Brytania

Juliana Cavalcanti de Siqueira

Brazylia

Kevon Albright

Stany Zjednoczone

Yolanda Silveira Fernandes

Brazylia

Yuto Nomura

Japonia

Zwycięzca konkursu SHEIN X Global Challenge 2024 zostanie ogłoszony 21 marca 2024 roku i otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 EUR. Trzech finalistów otrzyma po 5 000 EUR za kreatywność, innowacyjność i interpretację tematu. Kolejnych sześciu finalistów wróci do domu z nagrodami w wysokości 3 000 EUR.

We wrześniu 2023 r. SHEIN ogłosiło, że dodatkowe 50 mln USD zostanie przeznaczone na program SHEIN X Designer Incubator. Te dodatkowe finansowanie sprawi, że całkowita inwestycja firmy w program SHEIN X Designer Incubator wyniesie 105 mln USD do 2028 roku.

Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o SHEIN X Designer Incubator.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.