ZŁOTE MISIE PRZEJMUJĄ NAJNOWSZĄ KOLEKCJĘ PUMA X HARIBO
PUMA i HARIBO przedstawiają najsłodszą współpracę tego sezonu! Jej efektem jest kolekcja ubrań, butów i dodatków, która celebruje ponad 100-letnią smakowitą tradycję znanych na całym świecie żelek HARIBO.
Aby jak najlepiej oddać kolorowy świat HARIBO, zespół marki PUMA skupił się na oryginalnym opakowaniu kultowych Złotych Misiów. To właśnie do niego nawiązuje najnowsza linia, w której znajdziemy cobranding naniesiony na klasyczne produkty PUMA.
Twórcy kolekcji zaczerpnęli inspirację z radości, którą marka HARIBO od ponad 100 lat dostarcza dzieciom i dorosłym w pysznych owocowych żelkach. Kultowy Złoty Miś to symbol dziecięcej radości, a marka HARIBO jest powszechnie uwielbiana przez dzieci i dorosłych na całym świecie.
Teraz, wielbiciele obu marek będą mogli wyrazić tę radość także na co dzień poprzez unikalną kolekcję PUMA x HARIBO!
Buty i ubrania PUMA x HARIBO dostępne są na stronie: eu.puma.com/pl/pl/select/haribo
oraz w wybranych sklepach stacjonarnych od 25.06 (I drop) i od 02.07 (II drop).
Kolekcja PUMA x HARIBO to przede wszystkim klasyczne sylwetki butów. Modele CA PRO oraz Street Rider zostały ozdobione zawieszkami HARIBO Złote Misie oraz takimi elementami jak: przezroczysta nakładka z TPU czy złota nakładka na pięcie.
Odzież PUMA x HARIBO obejmuje koszulki i spodenki z grafiką inspirowaną współpracą.
W kolejnej odsłonie kolekcji, dostępnej w sprzedaży od 25 czerwca 2021, znajdziemy kultowy model butów PUMA x HARIBO Suede, dostępny w trzech kolorystykach inspirowanych Złotymi Misiami HARIBO – czerwonym, zielonym i żółtym. Projekt zawiera półprzezroczystą podeszwę z graficznym nadrukiem Złotych Misiów, logo HARIBO na pięcie oraz zawieszkę HARIBO Złote Misie.
Ostatnia premiera produktów z kolekcji PUMA x HARIBO będzie miała miejsce 2 lipca br. Znajdziemy w niej takie modele jak: RS-X3, Suede Triplex, Suede Wn’s Mix oraz Suede Wn’s. Seria ta charakteryzuje się barwną kolorystyką, grafikami nawiązującymi do współpracy, a w modelu Suede Triplex pojawi się hasło „The Happy World of Haribo”. Dodatkowo w sprzedaży dostępna będzie nowa linia bluz, koszulek, szortów i dresów T7.
Buty i ubrania PUMA x HARIBO dostępne są na stronie: eu.puma.com/pl/pl/select/haribo
oraz w wybranych sklepach stacjonarnych PUMA.
Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?
Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.