ZŁOTE MISIE PRZEJMUJĄ NAJNOWSZĄ KOLEKCJĘ PUMA X HARIBO
PUMA i HARIBO przedstawiają najsłodszą współpracę tego sezonu! Jej efektem jest kolekcja ubrań, butów i dodatków, która celebruje ponad 100-letnią smakowitą tradycję znanych na całym świecie żelek HARIBO.
Aby jak najlepiej oddać kolorowy świat HARIBO, zespół marki PUMA skupił się na oryginalnym opakowaniu kultowych Złotych Misiów. To właśnie do niego nawiązuje najnowsza linia, w której znajdziemy cobranding naniesiony na klasyczne produkty PUMA.
Twórcy kolekcji zaczerpnęli inspirację z radości, którą marka HARIBO od ponad 100 lat dostarcza dzieciom i dorosłym w pysznych owocowych żelkach. Kultowy Złoty Miś to symbol dziecięcej radości, a marka HARIBO jest powszechnie uwielbiana przez dzieci i dorosłych na całym świecie.
Teraz, wielbiciele obu marek będą mogli wyrazić tę radość także na co dzień poprzez unikalną kolekcję PUMA x HARIBO!
Buty i ubrania PUMA x HARIBO dostępne są na stronie: eu.puma.com/pl/pl/select/haribo
oraz w wybranych sklepach stacjonarnych od 25.06 (I drop) i od 02.07 (II drop).
Kolekcja PUMA x HARIBO to przede wszystkim klasyczne sylwetki butów. Modele CA PRO oraz Street Rider zostały ozdobione zawieszkami HARIBO Złote Misie oraz takimi elementami jak: przezroczysta nakładka z TPU czy złota nakładka na pięcie.
Odzież PUMA x HARIBO obejmuje koszulki i spodenki z grafiką inspirowaną współpracą.
W kolejnej odsłonie kolekcji, dostępnej w sprzedaży od 25 czerwca 2021, znajdziemy kultowy model butów PUMA x HARIBO Suede, dostępny w trzech kolorystykach inspirowanych Złotymi Misiami HARIBO – czerwonym, zielonym i żółtym. Projekt zawiera półprzezroczystą podeszwę z graficznym nadrukiem Złotych Misiów, logo HARIBO na pięcie oraz zawieszkę HARIBO Złote Misie.
Ostatnia premiera produktów z kolekcji PUMA x HARIBO będzie miała miejsce 2 lipca br. Znajdziemy w niej takie modele jak: RS-X3, Suede Triplex, Suede Wn’s Mix oraz Suede Wn’s. Seria ta charakteryzuje się barwną kolorystyką, grafikami nawiązującymi do współpracy, a w modelu Suede Triplex pojawi się hasło „The Happy World of Haribo”. Dodatkowo w sprzedaży dostępna będzie nowa linia bluz, koszulek, szortów i dresów T7.
Buty i ubrania PUMA x HARIBO dostępne są na stronie: eu.puma.com/pl/pl/select/haribo
oraz w wybranych sklepach stacjonarnych PUMA.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.