ZŁOTE MISIE PRZEJMUJĄ NAJNOWSZĄ KOLEKCJĘ PUMA X HARIBO
PUMA i HARIBO przedstawiają najsłodszą współpracę tego sezonu! Jej efektem jest kolekcja ubrań, butów i dodatków, która celebruje ponad 100-letnią smakowitą tradycję znanych na całym świecie żelek HARIBO.
Aby jak najlepiej oddać kolorowy świat HARIBO, zespół marki PUMA skupił się na oryginalnym opakowaniu kultowych Złotych Misiów. To właśnie do niego nawiązuje najnowsza linia, w której znajdziemy cobranding naniesiony na klasyczne produkty PUMA.
Twórcy kolekcji zaczerpnęli inspirację z radości, którą marka HARIBO od ponad 100 lat dostarcza dzieciom i dorosłym w pysznych owocowych żelkach. Kultowy Złoty Miś to symbol dziecięcej radości, a marka HARIBO jest powszechnie uwielbiana przez dzieci i dorosłych na całym świecie.
Teraz, wielbiciele obu marek będą mogli wyrazić tę radość także na co dzień poprzez unikalną kolekcję PUMA x HARIBO!
Buty i ubrania PUMA x HARIBO dostępne są na stronie: eu.puma.com/pl/pl/select/haribo
oraz w wybranych sklepach stacjonarnych od 25.06 (I drop) i od 02.07 (II drop).
Kolekcja PUMA x HARIBO to przede wszystkim klasyczne sylwetki butów. Modele CA PRO oraz Street Rider zostały ozdobione zawieszkami HARIBO Złote Misie oraz takimi elementami jak: przezroczysta nakładka z TPU czy złota nakładka na pięcie.
Odzież PUMA x HARIBO obejmuje koszulki i spodenki z grafiką inspirowaną współpracą.
W kolejnej odsłonie kolekcji, dostępnej w sprzedaży od 25 czerwca 2021, znajdziemy kultowy model butów PUMA x HARIBO Suede, dostępny w trzech kolorystykach inspirowanych Złotymi Misiami HARIBO – czerwonym, zielonym i żółtym. Projekt zawiera półprzezroczystą podeszwę z graficznym nadrukiem Złotych Misiów, logo HARIBO na pięcie oraz zawieszkę HARIBO Złote Misie.
Ostatnia premiera produktów z kolekcji PUMA x HARIBO będzie miała miejsce 2 lipca br. Znajdziemy w niej takie modele jak: RS-X3, Suede Triplex, Suede Wn’s Mix oraz Suede Wn’s. Seria ta charakteryzuje się barwną kolorystyką, grafikami nawiązującymi do współpracy, a w modelu Suede Triplex pojawi się hasło „The Happy World of Haribo”. Dodatkowo w sprzedaży dostępna będzie nowa linia bluz, koszulek, szortów i dresów T7.
Buty i ubrania PUMA x HARIBO dostępne są na stronie: eu.puma.com/pl/pl/select/haribo
oraz w wybranych sklepach stacjonarnych PUMA.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.