Zrób zakupy i złap wakacyjny wyjazd
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Nad morzem, w górach, a może w zamku? Dzięki akcji „Złap wakacje” można wyjechać na weekend do pięknie położonego hotelu z pakietem SPA. Zabawa właśnie się zaczęła. Wystarczy zrobić zakupy i odpowiedzieć na jedno proste pytanie.
Bony na wakacyjny wyjazd można zdobyć biorąc udział w konkursie pod hasłem „Złap wakacje”. Do zdobycia jest 9 voucherów na weekend (dwa noclegi od piątku do niedzieli) dla dwóch osób w hotelach na Dolnym Śląsku, nad morzem lub na Mazowszu. – W tym roku na nowo odkrywamy Polskę, która jak zawsze zachwyca w zaskakujący sposób. Nasze vouchery można wykorzystać przez najbliższych 6 miesięcy. To znakomity pomysł dla osób, które jeszcze nie zaplanowały urlopu – mówi Joanna Sawośko-Duda, Dyrektor Centrum Magnolia Park.
Na zwycięzców czekają luksusowe hotele w Świeradowie-Zdroju, Niemczy, Sopocie, Kołobrzegu i Serocku. Wśród nich jest pięciogwiazdkowy Aquarius SPA w Kołobrzegu, położony nad plażą czterogwiazdkowy Hotel Sopot, zlokalizowany w górach Hotel & Medi SPA Biały Kamień w Świeradowie, czy mieszczący się w renesansowym zamku Uroczysko Siedmiu Stawów w Niemczy. – Wybraliśmy hotele pięknie położone. Zwracaliśmy także uwagę na komfort i jakość obsługi. Średnia wartość każdego pobytu wraz z pakietem SPA to ponad dwa tysiące złotych – informuje Joanna Sawośko-Duda.
Akcja „Złap wakacje” potrwa w Magnolia Park od wtorku 4 sierpnia do soboty 8 sierpnia. Każdego dnia wyłoniony zostanie jeden lub dwóch zwycięzców. Są także inne nagrody – karty podarunkowe o nominałach 300, 200 i 100 złotych. Ich łączna wartość to 7 tys. zł. – Można zapłacić nimi za zakupy w większości naszych sklepów albo podarować komuś jako prezent, dający wiele możliwości. Elegancka i prestiżowa forma podarunku spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów – twierdzi Joanna Sawośko-Duda.
Aby wziąć udział w akcji, należy w Magnolia Park zrobić zakupy za minimum 300 zł (na jednym paragonie). Paragon trzeba okazać przy stoisku akcji na parterze (między lokalami Zara i Peek&Cloppenburg) oraz odpowiedzieć na jedno proste pytanie: „Gdzie i dlaczego chciałoby się spędzić swoje wakacje marzeń na terenie Polski?”. Komisja konkursowa wybierze najbardziej kreatywne odpowiedzi i powiadomi zwycięskich autorów o przyznaniu voucherów i kart podarunkowych.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.