Komunikaty PR

Zrób zakupy i złap wakacyjny wyjazd

2020-08-04  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Nad morzem, w górach, a może w zamku? Dzięki akcji „Złap wakacje” można wyjechać na weekend do pięknie położonego hotelu z pakietem SPA. Zabawa właśnie się zaczęła. Wystarczy zrobić zakupy i odpowiedzieć na jedno proste pytanie.

Bony na wakacyjny wyjazd można zdobyć biorąc udział w konkursie pod hasłem „Złap wakacje”. Do zdobycia jest 9 voucherów na weekend (dwa noclegi od piątku do niedzieli) dla dwóch osób w hotelach na Dolnym Śląsku, nad morzem lub na Mazowszu. – W tym roku na nowo odkrywamy Polskę, która jak zawsze zachwyca w zaskakujący sposób. Nasze vouchery można wykorzystać przez najbliższych 6 miesięcy. To znakomity pomysł dla osób, które jeszcze nie zaplanowały urlopu – mówi Joanna Sawośko-Duda, Dyrektor Centrum Magnolia Park.

Na zwycięzców czekają luksusowe hotele w Świeradowie-Zdroju, Niemczy, Sopocie, Kołobrzegu i Serocku. Wśród nich jest pięciogwiazdkowy Aquarius SPA w Kołobrzegu, położony nad plażą czterogwiazdkowy Hotel Sopot, zlokalizowany w górach Hotel & Medi SPA Biały Kamień w Świeradowie, czy mieszczący się w renesansowym zamku Uroczysko Siedmiu Stawów w Niemczy. – Wybraliśmy hotele pięknie położone. Zwracaliśmy także uwagę na komfort i jakość obsługi. Średnia wartość każdego pobytu wraz z pakietem SPA to ponad dwa tysiące złotych – informuje Joanna Sawośko-Duda.

Akcja „Złap wakacje” potrwa w Magnolia Park od wtorku 4 sierpnia do soboty 8 sierpnia. Każdego dnia wyłoniony zostanie jeden lub dwóch zwycięzców. Są także inne nagrody – karty podarunkowe o nominałach 300, 200 i 100 złotych. Ich łączna wartość to 7 tys. zł. – Można zapłacić nimi za zakupy w większości naszych sklepów albo podarować komuś jako prezent, dający wiele możliwości. Elegancka i prestiżowa forma podarunku spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów – twierdzi Joanna Sawośko-Duda.

Aby wziąć udział w akcji, należy w Magnolia Park zrobić zakupy za minimum 300 zł (na jednym paragonie). Paragon trzeba okazać przy stoisku akcji na parterze (między lokalami Zara i Peek&Cloppenburg) oraz odpowiedzieć na jedno proste pytanie: „Gdzie i dlaczego chciałoby się spędzić swoje wakacje marzeń na terenie Polski?”. Komisja konkursowa wybierze najbardziej kreatywne odpowiedzi i powiadomi zwycięskich autorów o przyznaniu voucherów i kart podarunkowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.