Zróbmy to RAZEM. Za nami 20. jubileuszowa edycja OKK! design
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
12 września 2023 roku odbyła się długo wyczekiwana, jubileuszowa 20. edycja OKK! design. Wydarzenie zapoczątkowane w 2012 roku przez Olgę Kisiel-Konopkę, właścicielkę agencji OKK! PR, na stale wpisało się już do kalendarza najciekawszych spotkań branżowych w stolicy. W doskonale znanym architektom wnętrzach Pałacu Zamoyskich w Warszawie uczestnicy zebrali się, by pod hasłem "RAZEM" posłuchać czołowych polskich architektów i projektantów wnętrz, podziwiać najlepsze projekty tegorocznego konkursu Geberit, a przede wszystkim cieszyć się towarzystwem społeczności skupionej wokół działalności OKK! PR. Spotkanie poprowadziła dziennikarka TVN, Katarzyna Jaroszyńska.
OKK! design, cykl spotkań dedykowanych architektom i projektantom, organizowany jest od 11 lat pod czujnym okiem autorki projektu - Olgi Kisiel-Konopki, która od lat kształtuje wizerunek najwybitniejszych polskich architektów oraz marek z branży wnętrzarskiej. Każda edycja OKK! design porusza najważniejsze zagadnienia związane z architekturą, designem, wnętrzami mieszkalnymi i komercyjnymi, dzięki czemu jest ogromnie cenionym wydarzeniem na polskiej scenie projektowej.
Nadchodzi era współpracy
Magnesem, który przyciągnął ponad 200 gości na jubileuszową edycję cyklu, byli znakomici goście specjalni; polscy architekci i projektanci, od lat zaprzyjaźnieni z agencją OKK! PR. Agnieszka Kalinowska – Sołtys, architektka, Partnerka i członkini zarządu APA Wojciechowski Architekci, Prezeska Stowarzyszenia Architektów Polskich, opowiadała zebranym, dlaczego warto działać razem. Prof. Jan Sikora, założyciel pracowni Sikora Wnętrze, przybliżył swój najnowszy projekt metamorfozy Studia Dzień Dobry TVN. Następnie, pod patronatem magazynu Architecture Snob, odbyła się dyskusja Noke:liny, podczas której wystąpili: Karol Pasternak i Piotr Maciaszek – architekci orz współwłaściciele NOKE Architects, a także Paweł Garus z Jerzym Woźniakiem – reprezentujący poznańską pracownię mode:lina™. Cenieni i wielokrotnie nagradzani architekci mówili o wartościach, jakie przynosi współpraca i wzajemne wsparcie, początkach swojej współpracy i planach na przyszłość, związanych z nowym projekcie nOKK:lina. O budowaniu marki w SoMe opowiedziały architektki i współzałożycielki pracowni WZ Studio - Małgorzata Liebhart i Ada Skwira.
W przerwie od inspirujących wystąpień uczestnicy podziwiali najlepsze projekty tegorocznej edycji konkursu Geberit, spędzając czas w pałacowym ogrodzie oraz strefie chill-out. Na scenie pojawili się także architekci Jacek Tryc i Agnieszka Musiał, ambasadorzy marki Geberit, oraz Krzysztof Renes; rzeźbiarz, który zaczarował gości poetycką opowieścią o synergii sztuki z architekturą.
Partnerami wydarzenia były marki:
Geberit, VASCO Polska, Parkiet Hajnówka, Dyson, Kontakt-Simon, Domoteka, Carpets&More, Egoe, BoBoncept
Patroni medialni: Elle Decoration, DesignAlive, Czas na Wnętrze, Weranda, A&B, MAGAZIF, WHITE MAD, Archi Snob, designdoc.pl, Domosfera.pl, designteka
Fot. Bartek Barczyk
Więcej na www.okkdesign.pl
![Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1581999827,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oaza spokoju na Żoliborzu
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4-ram,w_274,r_png,_small.png)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
![](/files/1922771799/glod-raport-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto,w_133,_small.jpg)
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.