Komunikaty PR

Zupa Meksykańska – nowość od marki JemyJemy

2024-01-29  |  13:30
Biuro prasowe

Do portfolio marki JemyJemy, należącej do firmy PROFI, dołączyła nowa Zupa Meksykańska, która wzbogaciła ofertę linii Zupy Świata. Przygotowana z naturalnych składników, bez konserwantów i sztucznych barwników, stanowi doskonałą propozycję dla konsumentów poszukujących wyjątkowych i intensywnych doznań smakowych.

Najnowsza oferta to prawdziwa klasyka kuchni meksykańskiej. Ta lekko pikantna i aromatyczna zupa, ugotowana z mięsem wieprzowym oraz bogatym zestawem warzyw, takich jak czerwona fasola, cebula, kukurydza i papryka, wzbogacona ziołami i przyprawami, stanowi pełnowartościowe, sycące danie. Jest idealna na szybki, smaczny obiad zarówno w pracy, domu, czy plenerze, jak również podczas spotkań w większym gronie. Zupę można podawać solo lub z nachosami i zapieczonym serem.

Rozszerzenie portfolio Zup Świata JemyJemy o nową propozycję – Zupę Meksykańską, to kolejny krok w rozwoju naszej marki i naturalna konsekwencja bardzo pozytywnego przyjęcia produktów przez rynek i konsumentów.  Cieszy nas, że starania związane z doborem wysokiej jakości składników oraz kreowaniem wyjątkowych smaków, zostały docenione i trafiły w gusta Polaków - mówi Agata Lisiecka, brand managerka Profi SA.

W ofercie linii Zupy Świata marki JemyJemy obecnie dostępne są trzy zupy: Tajska, Meksykańska oraz Węgierska Gulaszowa, zainspirowane smakami i składnikami pochodzącymi z różnych kręgów kulturowych. Każda z nich dostępna jest w poręcznym i lekkim opakowaniu typu doypack i nie wymaga przechowywania w lodówce.

Gotowe zupy JemyJemy wystarczy przelać do naczynia i podgrzać, aby otrzymać smaczny i pożywny posiłek, stanowiący alternatywę dla klasycznych zup chłodzonych.

Nowy produkt dostępny jest w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji w sugerowanej cenie detalicznej ok. 7,69 zł/400 g.

Więcej informacji na www.jemyjemy.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.