Komunikaty PR

„Zwariowane Melodie: Kreskówki” - nowe odcinki 1. sezonu i odcinek specjalny

2021-11-18  |  09:00
Biuro prasowe

Świąteczne celebracje czas zacząć! W Boomerangu odbędzie się premiera odcinka specjalnego „Zwariowane Melodie: Kreskówki”, czyli „24-karotkowy specjał gwiazdkowy Królika Bugsa”. Na widzów czekają także zupełnie nowe odcinki 1. sezonu kreskówki. Premiera serialu 22 listopada o 13:00. Premiera odcinka świątecznego 3 grudnia o 13:00.

 

 

Premierowe odcinki 1. sezonu „Zwariowane Melodie: Kreskówki”

W nowych odcinkach sezonu widzowie spotkają wszystkie ulubione postaci. Powróci marsjanin Marv. Razem z innymi obcymi przybędą na Ziemię. Są pewni, że nowa planeta będzie w całości należeć do nich! Marv chce, żeby Bugs mu służył, ale jego misterny plan spali na panewce. Kosmiczny przybysz jeszcze nie wie, że przechytrzą go... robaczki. Uwielbiający przygody kaczor Daffy i strachliwy prosiak Porky utkną na pustyni przy wymianie opony. Kot Sylwester chce złapać Tweety’ego, ale tym razem na jego drodze stanie szczególna przeszkoda: przyjaciel pani Tweety’ego, mistrz boksu.

„24-karotkowy specjał gwiazdkowy Królika Bugsa”

W pewnym domu stoi świąteczna choinka. Są na niej łańcuchy, bombki i… dodatki, które kojarzą się z postaciami Zwariowanych Melodii. Tak widzowie rozpoczną święta z kultowymi bohaterami, w specjalnym odcinku. Za tajemniczym narratorem epizodu stoi pewna postać, która całkiem prawdopodobnie ma długie szare uszy i uwielbia chrupać marchewkę.

Diabeł tasmański Taz, prosiak Porky, kaczor Daffy, kojot E. Wiluś, struś Pędziwiatr, kot Sylwester i kanarek Tweety – ci bohaterowie pojawią się w grudniowej opowieści. Nie mogło też zabraknąć głównej gwiazdy odcinka: królika Bugsa, a myśliwy Elmer zadba o to, aby miał co robić.

 

Premiera nowych odcinków 1. sezonu „Zwariowane Melodie: Kreskówki” w poniedziałek 22 listopada o 13:00. Emisja od poniedziałku do piątku o 13:00 w Boomerang.

Premiera specjalnego odcinka „24-karotkowy specjał gwiazdkowy Królika Bugsa” w piątek 3 grudnia o 13:00 w Boomerang.

 

 

 

 

 

 

O Boomerang

Boomerang, będący częścią Warner Media, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS 

 

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Trudne nowego początki – czyli o czym warto pomyśleć w pierwszym okresie macierz Biuro prasowe
2024-09-30 | 17:00

Trudne nowego początki – czyli o czym warto pomyśleć w pierwszym okresie macierz

Narodziny dziecka to jedno z najpiękniejszych, ale i najbardziej wyczerpujących doświadczeń w życiu kobiety. W ferworze opieki nad noworodkiem często trudno pamiętać o własnych
Dziecko Adaptacja pierwszoklasisty okiem ekspertów - poznaj praktyczne wskazówki
2024-09-30 | 16:00

Adaptacja pierwszoklasisty okiem ekspertów - poznaj praktyczne wskazówki

Początek września to dla wielu rodziców czas pełen wyzwań - zwłaszcza dla tych, których dziecko po raz pierwszy przekracza szkolne progi. Związane są one nie tylko z
Dziecko Jak zachęcić, by nie zniechęcić? Dylematy rodziców i potrzeby najmłodszych.
2024-09-30 | 15:45

Jak zachęcić, by nie zniechęcić? Dylematy rodziców i potrzeby najmłodszych.

Jesień nadchodzi wielkimi krokami, a wraz z nią często niechęć, brak siły i motywacji. Zbyt wiele na głowie również prowadzić może do wypalenia i pogorszenia samopoczucia.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.