Akcja Paka dla Futrzaka wspiera podopiecznych Schroniska Promyk
Personal PR
Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
karolina.matysek|personal-pr.pl| |karolina.matysek|personal-pr.pl
+ 48 880 887 363
personal-pr.pl/
Dobro czworonogów leży ci na sercu? Chcesz wspomóc potrzebujące zwierzęta? Do 13 marca w ramach akcji Paka dla Futrzaka, możesz wspólnie z Parkiem Handlowym Matarnia wesprzeć działalność gdańskiego Schroniska Promyk.
Wydarzenie Paka dla Futrzaka to wieloetapowa akcja charytatywna, która pomaga podopiecznym gdańskiego Schroniska Promyk. Wydarzenie składa się m.in. z konkursu, wystawy pokonkursowej oraz spotkania z wolontariuszami, którzy opowiedzą o adopcji i opiece nad pupilami.
– Od 1 do 13 marca, w sklepie ZOO Karina zlokalizowanym na terenie naszego centrum, trwa zbiórka najpotrzebniejszych rzeczy dla zwierząt. Specjalnie oznakowane produkty można zakupić w promocyjnej cenie i włożyć do wyznaczonego kosza. Zebrane w ramach akcji karmy, witaminy i oleje, wspomogą leczenie i funkcjonowanie bezdomnych zwierząt. Produkty zostały starannie wybrane przez Schronisko Promyk i odpowiadają na realne potrzeby zwierzaków – mówi Monika Jaworska, Community Engagement Specialist, Parku Handlowego Matarnia.
Równocześnie w dniach 1-7 marca wszyscy chętni mogą wziąć udział w przygotowanym konkursie rysunkowym zorganizowanym na profilu Parku Handlowego Matarnia na Facebooku. Szczególnie zachęcane są do tego dzieci, które z pomocą rodziców mogą wziąć udział w zabawie. Dla uczestników zostały przewidziane nagrody w postaci Kart Podarunkowych. Wyjątkowość konkursu polega na tym, że po jego zakończeniu, wybrane prace zostaną wyświetlone na multimedialnej wystawie w centrum. Zwycięzców poznamy już 8 marca.
To nie jedyne możliwości wsparcia potrzebujących psów i kotów. Park Handlowy Matarnia zapowiedział, że przekaże 1 kilogram specjalistycznej karmy dla zwierząt za każdy konkursowy komentarz. Tym samym duża frekwencja uczestników konkursu przyczynia się do realnej pomocy dla zwierzaków.
Finał akcji zaplanowano na 12-13 marca. W tych dniach podczas wizyty w Parku Handlowym Matarnia wszyscy miłośnicy zwierząt mogą odwiedzić stoisko, na którym oprócz wspomnianej pokonkursowej wystawy artystycznej pojawią się również wolontariusze Schroniska Promyk. Opowiedzą oni o adopcji zwierząt oraz doradzą jak dbać o nowych, czworonożnych członków rodziny.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.