Komunikaty PR

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

2024-07-30  |  13:15
Biuro prasowe

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie dobrane dodatki gwarantują ciekawe smaki, intensywne aromaty i to dosłownie ekspresowo.

Miło jest podróżować po świecie, poznawać odmienne kultury oraz tradycyjne, lokalne specjały. Często to właśnie charakterystyczne dla danego rejonu rośliny i przyprawy mówią o nim więcej, niż najpełniejsze przewodniki. Oczywiście najlepiej przekonać się o tym odwiedzając te miejsca, ale czasami jest to po prostu niemożliwe. Zawsze jednak można zaparzyć wyjątkowy napar, wywodzący się z odległych części świata, by ciesząc się jego walorami, poczuć atmosferę dalekich podróży.

Taką możliwość dają Herbatki Świata Big-Active. W linii znajdziemy trzy oryginalne propozycje, którymi są: Rooibos Pomarańcza & Wanilia, Yerba Mate Limonka & Trawa cytrynowa oraz Matcha Zielona herbata & Limonka. Są one dostępne w formie ekspresowej, dzięki czemu są bardzo wygodne w przygotowaniu.

Rooibos Pomarańcza & Wanilia ma głęboką, czerwoną barwę i charakterystyczny łagodny, lekko miodowy smak, który został wzbogacony słodką wanilią i pomarańczą. Powstaje z uprawianego w Republice Południowej Afryki czerwonokrzewu, który nie jest spokrewniony z krzewem herbacianym,  ale podobnie jak klasyczna herbata, dostarcza niezwykłych wrażeń smakowych. Natomiast Yerba Mate Limonka & Trawa cytrynowa powstaje z liści ostrokrzewu paragwajskiego, które mają bardzo charakterystyczny, wyrazisty smak. Dodatek limonki i trawy cytrynowej sprawia, że ta kompozycja staje się przyjemnie orzeźwiająca. Trzecia propozycja to Matcha Zielona herbata & Limonka. Matcha, czyli  sproszkowana zielona herbata, wytwarzana jest z liści krzewów, które przed zbiorami są osłaniane przed słońcem specjalnymi matami. W efekcie nabierają słodkawego smaku i bladozielonej barwy. W  tym wariancie azjatycki smak Matchy połączono ze szlachetną zieloną herbatą i rześką limonką, co dało naprawdę zachwycającą i nieoczywistą kompozycję.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.