Komunikaty PR

Hot Dog Wyborny i nowe smaki na stacjach Circle K już we wrześniu

2023-09-14  |  01:00
Biuro prasowe

Sieć Circle K przygotowała nowe pozycje w swojej ofercie gastronomicznej. Już od 13 września fani popularnej przekąski będą mogli spróbować Hot Doga Wybornego z musztardą poselską. To nie koniec nowości, bo w ofercie sieci pojawi się idealna na jesienne dni, kultowa kawa Spice Pumpkin oraz Hot Salamito, produkt opracowany przez pracownika jednej ze stacji Circle K.

Hot Dog jest najczęściej wybieranym produktem przez klientów odwiedzających stacje paliw[1]. Sieć Circle K stale poszerza swoją ofertę, opracowując nowe warianty smakowe popularnej przekąski. Już jesienią na stacjach pojawi się nowa propozycja - Hot Dog Wyborny, połączenie kiełbaski z boczkiem oraz bułki z cebulką, dopełnione aromatyczną musztardą poselską. Inspiracją do powstania produktu były nadchodzące wybory i będzie można go spróbować w całej sieci Circle K, czyli na ponad 400 stacjach w Polsce.

Hot Dog to kultowy produkt na stacjach Circle K - z naszego badania wynika, że aż 67%[2] klientów najczściej sięga właśnie po niego głównie ze względu na krótki czas oczekiwania i wygodną formę spożycia podczas podróży. Stale urozmaicamy naszą ofertę, aby klienci mogli testować różne smaki, te mniej oczywiste, ale też tradycyjne, do którego z pewnością możemy zaliczyć naszą nowość, Hot Doga Wybornego. Chcemy zapewnić naszym klientom jak najlepsze wybory - dbając nie tylko o doznania smakowe, ale również jakość sprzedawanych produktów – mówi Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji w Circle K Polska.

Nowy smak ulubionej przekąski to niejedyna nowość, która pojawi się w ofercie na stacjach Circle K. Kolejną jest jesienna kawa Spice Pumpkin o smaku dyni z przyprawami korzennymi, która idealnie rozgrzeje w chłodne dni. Z myślą o klientach szukających pomysłów na szybki i pożywny lunch lub przekąskę w ciągu dnia, sieć proponuje zestawy w obniżonej cenie z kartą EXTRA, takie jak Hot Dog lub burger z wybranym napojem Pepsi, Mirinda, Extremum lub innym, kanapka słoneczna z kawą. Ich ceny zaczynają się już od 9,99 zł. Oprócz tego na wybranych stacjach będzie można skosztować Hot Salamito, czyli tortillę z salami, serem, ogórkiem i czerwoną cebulką. Produkt zwyciężył w wewnętrznym konkursie firmy „Kuchni Talentów”, a jego recepturę stworzył pracownik jednej ze stacji w Aleksandrowie Łódzkim. Hot Salamito pojawi się na wybranych stacjach w Łodzi i województwie łódzkim.  


[1] Wyniki badania przeprowadzonego przez Circle K w 2022 r.

[2] Ibidem

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.