Komunikaty PR

Hot Dog Wyborny i nowe smaki na stacjach Circle K już we wrześniu

2023-09-14  |  01:00
Biuro prasowe

Sieć Circle K przygotowała nowe pozycje w swojej ofercie gastronomicznej. Już od 13 września fani popularnej przekąski będą mogli spróbować Hot Doga Wybornego z musztardą poselską. To nie koniec nowości, bo w ofercie sieci pojawi się idealna na jesienne dni, kultowa kawa Spice Pumpkin oraz Hot Salamito, produkt opracowany przez pracownika jednej ze stacji Circle K.

Hot Dog jest najczęściej wybieranym produktem przez klientów odwiedzających stacje paliw[1]. Sieć Circle K stale poszerza swoją ofertę, opracowując nowe warianty smakowe popularnej przekąski. Już jesienią na stacjach pojawi się nowa propozycja - Hot Dog Wyborny, połączenie kiełbaski z boczkiem oraz bułki z cebulką, dopełnione aromatyczną musztardą poselską. Inspiracją do powstania produktu były nadchodzące wybory i będzie można go spróbować w całej sieci Circle K, czyli na ponad 400 stacjach w Polsce.

Hot Dog to kultowy produkt na stacjach Circle K - z naszego badania wynika, że aż 67%[2] klientów najczściej sięga właśnie po niego głównie ze względu na krótki czas oczekiwania i wygodną formę spożycia podczas podróży. Stale urozmaicamy naszą ofertę, aby klienci mogli testować różne smaki, te mniej oczywiste, ale też tradycyjne, do którego z pewnością możemy zaliczyć naszą nowość, Hot Doga Wybornego. Chcemy zapewnić naszym klientom jak najlepsze wybory - dbając nie tylko o doznania smakowe, ale również jakość sprzedawanych produktów – mówi Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji w Circle K Polska.

Nowy smak ulubionej przekąski to niejedyna nowość, która pojawi się w ofercie na stacjach Circle K. Kolejną jest jesienna kawa Spice Pumpkin o smaku dyni z przyprawami korzennymi, która idealnie rozgrzeje w chłodne dni. Z myślą o klientach szukających pomysłów na szybki i pożywny lunch lub przekąskę w ciągu dnia, sieć proponuje zestawy w obniżonej cenie z kartą EXTRA, takie jak Hot Dog lub burger z wybranym napojem Pepsi, Mirinda, Extremum lub innym, kanapka słoneczna z kawą. Ich ceny zaczynają się już od 9,99 zł. Oprócz tego na wybranych stacjach będzie można skosztować Hot Salamito, czyli tortillę z salami, serem, ogórkiem i czerwoną cebulką. Produkt zwyciężył w wewnętrznym konkursie firmy „Kuchni Talentów”, a jego recepturę stworzył pracownik jednej ze stacji w Aleksandrowie Łódzkim. Hot Salamito pojawi się na wybranych stacjach w Łodzi i województwie łódzkim.  


[1] Wyniki badania przeprowadzonego przez Circle K w 2022 r.

[2] Ibidem

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.