Komunikaty PR

Jarmark Bożonarodzeniowy w Blue City

2020-12-10  |  05:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Jarmark Bożonarodzeniowy w Blue City jest zapowiedzią zbliżającej się gwiazdki i okazją do zrobienia świątecznych zakupów. Jarmark już się rozpoczął i potrwa aż do 23 grudnia.

Jest to niepowtarzalna okazja, żeby posmakować unikatowych produktów kuchni polskiej wyrabianych tradycyjnymi metodami. Na odwiedzających Blue City czekają producenci wędlin, wędzonych ryb i nabiału. Wśród wystawców znajdują się m.in. Przedsiębiorstwo Bartlowizna, Swojskie Jadło, Gęsia Manufaktura oraz Zagroda Roztocze. Proponowane na jarmarku ryby pochodzą z jeziora Żywieckiego i są wędzone metodą na ciepło i na zimno przy użyciu drzewa owocowego, drzewa olchowego oraz bukowego. Natomiast nabiał - sery korycińskie, oferuje Gospodarstwo Rodzinne Agnieszki Gremzy, sery kozie pochodzą z Gospodarstwa Ekologicznego Sabiny i Mieczysława Mąka, a sery owcze z Bacówki na Wójciźnie. W ofercie jarmarku znajdują się również dania gotowe – pierogi, bigos oraz zupy, a także chleby na zakwasie oraz słodkie wypieki, takie jak: pierniki, makowce, czy sękacze.

W tegorocznej edycji jarmarku, jak w wielu poprzednich, udział biorą wystawcy z produktami pochodzącymi z Grecji, Włoch, Węgier, Turcji i Azerbejdżanu, u których można nabyć m.in. wina, oliwy, wędliny, pasty warzywne, herbaty, przyprawy i słodycze.

Jak na Bożonarodzeniowy Jarmark przystało są tu również stoiska z ozdobami i dekoracjami bożonarodzeniowymi. 

Stragany zostały dostosowane do obecnych wymogów sanitarnych, a sprzedaż odbywa się z zachowaniem wszelkich zasad, zgodnych z aktualnie obowiązującym rozporządzeniem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.