Komunikaty PR

Jarmark Bożonarodzeniowy w Blue City

2020-12-10  |  05:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Jarmark Bożonarodzeniowy w Blue City jest zapowiedzią zbliżającej się gwiazdki i okazją do zrobienia świątecznych zakupów. Jarmark już się rozpoczął i potrwa aż do 23 grudnia.

Jest to niepowtarzalna okazja, żeby posmakować unikatowych produktów kuchni polskiej wyrabianych tradycyjnymi metodami. Na odwiedzających Blue City czekają producenci wędlin, wędzonych ryb i nabiału. Wśród wystawców znajdują się m.in. Przedsiębiorstwo Bartlowizna, Swojskie Jadło, Gęsia Manufaktura oraz Zagroda Roztocze. Proponowane na jarmarku ryby pochodzą z jeziora Żywieckiego i są wędzone metodą na ciepło i na zimno przy użyciu drzewa owocowego, drzewa olchowego oraz bukowego. Natomiast nabiał - sery korycińskie, oferuje Gospodarstwo Rodzinne Agnieszki Gremzy, sery kozie pochodzą z Gospodarstwa Ekologicznego Sabiny i Mieczysława Mąka, a sery owcze z Bacówki na Wójciźnie. W ofercie jarmarku znajdują się również dania gotowe – pierogi, bigos oraz zupy, a także chleby na zakwasie oraz słodkie wypieki, takie jak: pierniki, makowce, czy sękacze.

W tegorocznej edycji jarmarku, jak w wielu poprzednich, udział biorą wystawcy z produktami pochodzącymi z Grecji, Włoch, Węgier, Turcji i Azerbejdżanu, u których można nabyć m.in. wina, oliwy, wędliny, pasty warzywne, herbaty, przyprawy i słodycze.

Jak na Bożonarodzeniowy Jarmark przystało są tu również stoiska z ozdobami i dekoracjami bożonarodzeniowymi. 

Stragany zostały dostosowane do obecnych wymogów sanitarnych, a sprzedaż odbywa się z zachowaniem wszelkich zasad, zgodnych z aktualnie obowiązującym rozporządzeniem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.