Komunikaty PR

Jeż, które chcesz i… zgarniasz nagrody!

2024-06-04  |  17:20
Biuro prasowe

Jeżyki w wersji classic, kokosowe, pomarańczowe, malinowe, z solonym karmelem, kawowe, wiśniowe, czy może o smaku likieru advocat? Które z nich zdobyły Twoje serce? Teraz możesz nie tylko cieszyć się swoimi ulubionymi ciastkami, ale także zgarnąć wyjątkowy zestaw nagród zawierający puzzle oraz słodkości!

Marka Jeżyki dla miłośników najeżonych ciastek, które zachwycają połączeniem kruchego herbatnika z aksamitnym karmelem, bakaliami i czekoladą wspólnie z Foodnews Polska, przygotowała konkurs! Aby wziąć w nim udział, wystarczy w komentarzu pod postem konkursowym zamieszczonym na dwóch profilach (@Jeżyki_pl oraz @foodnewspolska) na Instagramie, napisać, który smak ciastek Jeżyki skradł Twoje serce i dlaczego. Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone zestawami zawierającymi wszystkie warianty ciastek oraz specjalnie zaprojektowane dla marki puzzle. Konkurs potrwa do 6 czerwca br.

Jeż, które chcesz!

Konkurs to część kampanii „Jeż, które chcesz”, promującej pełną gamę 8 smaków najeżonych ciastek Jeżyki 140 g.  Pozostałe działania obejmują m.in. współpracę z popularnymi influencerami - Julią Żugaj, Gabrielą Orzechowską czy Natalią Sisik.

Ciastka Jeżyki w ośmiu wariantach smakowych są dostępne w rekomendowanej cenie detalicznej 5,29 zł/szt.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.