Jeż, które chcesz i… zgarniasz nagrody!
Jeżyki w wersji classic, kokosowe, pomarańczowe, malinowe, z solonym karmelem, kawowe, wiśniowe, czy może o smaku likieru advocat? Które z nich zdobyły Twoje serce? Teraz możesz nie tylko cieszyć się swoimi ulubionymi ciastkami, ale także zgarnąć wyjątkowy zestaw nagród zawierający puzzle oraz słodkości!
Marka Jeżyki dla miłośników najeżonych ciastek, które zachwycają połączeniem kruchego herbatnika z aksamitnym karmelem, bakaliami i czekoladą wspólnie z Foodnews Polska, przygotowała konkurs! Aby wziąć w nim udział, wystarczy w komentarzu pod postem konkursowym zamieszczonym na dwóch profilach (@Jeżyki_pl oraz @foodnewspolska) na Instagramie, napisać, który smak ciastek Jeżyki skradł Twoje serce i dlaczego. Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone zestawami zawierającymi wszystkie warianty ciastek oraz specjalnie zaprojektowane dla marki puzzle. Konkurs potrwa do 6 czerwca br.
Jeż, które chcesz!
Konkurs to część kampanii „Jeż, które chcesz”, promującej pełną gamę 8 smaków najeżonych ciastek Jeżyki 140 g. Pozostałe działania obejmują m.in. współpracę z popularnymi influencerami - Julią Żugaj, Gabrielą Orzechowską czy Natalią Sisik.
Ciastka Jeżyki w ośmiu wariantach smakowych są dostępne w rekomendowanej cenie detalicznej 5,29 zł/szt.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.