Jeż, które chcesz i… zgarniasz nagrody!
Jeżyki w wersji classic, kokosowe, pomarańczowe, malinowe, z solonym karmelem, kawowe, wiśniowe, czy może o smaku likieru advocat? Które z nich zdobyły Twoje serce? Teraz możesz nie tylko cieszyć się swoimi ulubionymi ciastkami, ale także zgarnąć wyjątkowy zestaw nagród zawierający puzzle oraz słodkości!
Marka Jeżyki dla miłośników najeżonych ciastek, które zachwycają połączeniem kruchego herbatnika z aksamitnym karmelem, bakaliami i czekoladą wspólnie z Foodnews Polska, przygotowała konkurs! Aby wziąć w nim udział, wystarczy w komentarzu pod postem konkursowym zamieszczonym na dwóch profilach (@Jeżyki_pl oraz @foodnewspolska) na Instagramie, napisać, który smak ciastek Jeżyki skradł Twoje serce i dlaczego. Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone zestawami zawierającymi wszystkie warianty ciastek oraz specjalnie zaprojektowane dla marki puzzle. Konkurs potrwa do 6 czerwca br.
Jeż, które chcesz!
Konkurs to część kampanii „Jeż, które chcesz”, promującej pełną gamę 8 smaków najeżonych ciastek Jeżyki 140 g. Pozostałe działania obejmują m.in. współpracę z popularnymi influencerami - Julią Żugaj, Gabrielą Orzechowską czy Natalią Sisik.
Ciastka Jeżyki w ośmiu wariantach smakowych są dostępne w rekomendowanej cenie detalicznej 5,29 zł/szt.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.