MIX bakalii KRESTO – wakacje ze Zgraną Paczką
Słońce, plaża, górskie wycieczki, rowerowe przejażdżki i … bakaliowe mieszanki z linii Zgrana Paczka KRESTO. Smak wakacji w 6 odsłonach!
Podczas letnich wojaży jest tyle do odkrycia, dlatego kiedy rośnie głód i spada energia warto mieć pod ręką wartościowe przekąski.
Wszystkie MIX-y z linii Zgrana Paczka KRESTO kryją w sobie zaskakujące połączenia smakowe. Znaleźć w nich różne rodzaje orzechów, również w wersji prażonej, a także słodkie i słodko-kwaśne owoce, takie jak żurawina, rodzynki, miechunka czy wiśnie.
MIX MIESZANKA STUDENCKA KRESTO – bakaliowa klasyka w nowoczesnym wydaniu. Każda paczka zawiera idealne połączenie słodyczy suszonych owoców i chrupkości orzechów. Przydatna, w każdej sytuacji wzmożonego wysiłku energetycznego. Znajdują się w niej: rodzynki jumbo, orzechy laskowe, nerkowce, orzechy arachidowe, chipsy bananowe, migdały.
MIX MIESZANKA STUDENCKA Z ŻURAWINĄ KRESTO to zbilansowana dawka błonnika, węglowodanów i białka. W jej składzie znajdują się suszona żurawina (35%), prażone orzechy ziemne (20%), orzechy laskowe (15%), orzechy nerkowca (15%) oraz migdały (15%).
MIX ŻURAWINA I ORZECHY KRESTO W poręcznej paczce zamknięto 30% chrupiących migdałów oraz 30% nerkowców, a także 40% orzeźwiających słodko-kwaśnych owoców żurawiny.
MIX ORZECHÓW KRESTO to mieszanka złożona z 34% prażonych orzechów ziemnych, 22% migdałów, 22% orzechów laskowych i 22% nerkowców.
MIX ORZECHÓW PRAŻONYCH KRESTO dla każdego fana efektu chrupania – kompozycja zawiera zblanszowane i uprażone orzechy w proporcjach: 34% ziemnych, 22% laskowych, 22% migdałów i 22% nerkowców.
MIX OWOCÓW SUSZONYCH KRESTO to idealna propozycja dla tych, którzy lubią orzeźwiająco-słodkie smaki. Kompozycja składa się z 35% rodzynek Jumbo, 25% suszonej żurawiny, 20% suszonej miechunki oraz 20% suszonych wiśni.
MIX-y bakalii Zgrana Paczka KRESTO nie zawierają glutenu, stworzone są wyłącznie z naturalnych składników i odpowiednie dla wegan.
Produkty w kieszonkowym wydaniu 35 g to doskonała opcja w sam raz do jednorazowego spożycia.
Opakowanie o gramaturze 140 g wyposażone jest natomiast w wygodne zamknięcie strunowe, które ułatwia przechowywanie, ale również sięganie po ulubione smaki podczas letnich wojaży.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.