Nowe kierownictwo w zakładzie produkcyjnym Agrii Polska
Od 1 sierpnia Mariusz Górecki objął stanowisko Dyrektora Produkcji Nasiennej i Nawozów Dolistnych Agrii Polska w Aleksandrowie Kujawskim. Jego awans jest wynikiem rozbudowy istniejącego kompleksu produkcyjnego o nowoczesną fabrykę nawozów dolistnych foliQ.
Mariusz Górecki dołączył do Agrii Polska w grudniu 2021 roku, pełniąc funkcję Kierownika Produkcji Nasiennej. Przez prawie trzy lata skutecznie i profesjonalnie realizował powierzone mu zadania. Jako osoba od najmłodszych lat związana z rolnictwem, doskonale rozumie potrzeby rolników i koncentruje się na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań.
- Rozwój kompleksu produkcyjnego Agrii Polska otwiera przed nami nowe możliwości. Dzięki synergii oferowanych usług możemy nie tylko zoptymalizować koszty, ale także doskonalić i rozszerzać ofertę zgodnie z wymaganiami rynku. Działając lokalnie, możemy efektywniej monitorować proces produkcji i lepiej odpowiadać na potrzeby rolników – mówi nowy Dyrektor Produkcji Kompleksu Produkcyjnego Agrii Polska, komentując nadchodzące wyzwania.
Awans Mariusza Góreckiego zbiega się z intensywnym rozwojem Agrii Polska na rynku krajowym. Otwarcie w maju br. nowoczesnej fabryki nawozów dolistnych foliQ w Aleksandrowie Kujawskim stanowi znaczący krok w umacnianiu marki własnej. Utworzony kompleks stwarza także nowe możliwości dla produkcji wysokiej jakości materiału siewnego marki Nasiona Dalgety. Dzięki wsparciu zaawansowanego zaplecza laboratoryjnego, Agrii Polska wychodzi naprzeciw oczekiwaniom polskich rolników, dostarczając im stabilne, jakościowe i niezawodne środki do uprawy roślin.
O Agrii Polska:
Agrii Polska należy do grona liderów w branży produkcji i dystrybucji nowoczesnych nawozów, materiału siewnego, płodów rolnych, pasz oraz środków ochrony roślin. Spółka posiada dwie marki własne Nasiona Dalgety i nawozy dolistne foliQ.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą
Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.
Polityka
Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.
Media
Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.