Komunikaty PR

Nowe kierownictwo w zakładzie produkcyjnym Agrii Polska

2024-08-30  |  10:00
Biuro prasowe

Od 1 sierpnia Mariusz Górecki objął stanowisko Dyrektora Produkcji Nasiennej i Nawozów Dolistnych Agrii Polska w Aleksandrowie Kujawskim. Jego awans jest wynikiem rozbudowy istniejącego kompleksu produkcyjnego o nowoczesną fabrykę nawozów dolistnych foliQ.

Mariusz Górecki dołączył do Agrii Polska w grudniu 2021 roku, pełniąc funkcję Kierownika Produkcji Nasiennej. Przez prawie trzy lata skutecznie i profesjonalnie realizował powierzone mu zadania. Jako osoba od najmłodszych lat związana z rolnictwem, doskonale rozumie potrzeby rolników i koncentruje się na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań.

- Rozwój kompleksu produkcyjnego Agrii Polska otwiera przed nami nowe możliwości. Dzięki synergii oferowanych usług możemy nie tylko zoptymalizować koszty, ale także doskonalić i rozszerzać ofertę zgodnie z wymaganiami rynku. Działając lokalnie, możemy efektywniej monitorować proces produkcji i lepiej odpowiadać na potrzeby rolników – mówi nowy Dyrektor Produkcji Kompleksu Produkcyjnego Agrii Polska, komentując nadchodzące wyzwania.

Awans Mariusza Góreckiego zbiega się z intensywnym rozwojem Agrii Polska na rynku krajowym. Otwarcie w maju br. nowoczesnej fabryki nawozów dolistnych foliQ w Aleksandrowie Kujawskim stanowi znaczący krok w umacnianiu marki własnej. Utworzony kompleks stwarza także nowe możliwości dla produkcji wysokiej jakości materiału siewnego marki Nasiona Dalgety. Dzięki wsparciu zaawansowanego zaplecza laboratoryjnego, Agrii Polska wychodzi naprzeciw oczekiwaniom polskich rolników, dostarczając im stabilne, jakościowe i niezawodne środki do uprawy roślin.

O Agrii Polska:

Agrii Polska należy do grona liderów w branży produkcji i dystrybucji nowoczesnych nawozów, materiału siewnego, płodów rolnych, pasz oraz środków ochrony roślin. Spółka posiada dwie marki własne Nasiona Dalgety i nawozy dolistne foliQ. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.