Komunikaty PR

Październik pełen atrakcji w Atrium Biała!

2024-10-09  |  15:30
Biuro prasowe
Do pobrania 10 ( 0.08 MB )

Październik w centrum handlowym Atrium Biała to miesiąc pełen wyjątkowych wydarzeń, które przyciągną zarówno miłośników lokalnych produktów oraz greckich słodkości, jak i fanów literatury czy muzyki. Każdy znajdzie coś dla siebie!


Centrum handlowe Atrium Biała przygotowało dla swoich gości wyjątkowe wydarzenia na październik, w których znajdzie się coś dla każdego – od lokalnych produktów, przez greckie smakołyki, aż po książki, komiksy i płyty winylowe. To doskonała okazja, aby odkryć regionalne skarby, spróbować zagranicznych przysmaków oraz wzbogacić swoje domowe biblioteki. Sprawdźcie harmonogram nadchodzących wydarzeń!

3-5 października – Jarmark Produktów Regionalnych i Rękodzieła! W ofercie znajdzie się szeroki wybór lokalnych produktów: tradycyjne pieczywo, wędliny, ręcznie robiona biżuteria, świece sojowe, obrazy oraz ceramika. To doskonała okazja, by wesprzeć regionalnych twórców i spróbować unikalnych wyrobów.

9-14 października – Jarmark Greckich Słodkości „Słodki Grek”! Podczas wydarzenia będzie można spróbować autentycznych greckich smakołyków, oferowanych przez popularną markę Słodki Grek. To świetna okazja, aby zasmakować słodkich przysmaków, które przypominają wakacyjny klimat greckich wysp.

18-19 października – Targi Książki i nie tylko! Miłośnicy literatury, komiksów, winyli i płyt CD na pewno znajdą coś dla siebie! To wydarzenie łączy książkowe nowości z prawdziwymi perełkami dla kolekcjonerów muzyki i fanów komiksów.

19 października – Spotkanie z Kitty Bellą! Atrium Biała zamieni się w raj dla fanów gier wideo i świata YouTube. Centrum handlowe w Białymstoku odwiedzi gwiazda młodego pokolenia – youtuberka i streamerka KittyBella! Młodzież będzie mogła zrealizować swoje pierwsze kroki w świecie kodowania, a także zyskać motywację do rozwijania swoich umiejętności technologicznych.

23-26 października – Jarmark Produktów Regionalnych i Rękodzieła Kolejna odsłona wyjątkowego jarmarku, podczas którego będzie można kupić regionalne wyroby, rękodzieło, a także naturalne produkty.

Październik w Atrium Biała to miesiąc pełen różnorodnych wydarzeń, które łączą lokalnych artystów i twórców z miłośnikami kultury i smaków. Zapraszamy do odwiedzenia naszego centrum i skorzystania z atrakcji, które przygotowaliśmy dla całej rodziny!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.