Komunikaty PR

Zatrzymaj lato na dłużej z ananasem DOLE

2024-08-28  |  18:00
Biuro prasowe

Koniec lata oznacza krótsze dni, koniec leniuchowania i ograniczoną dostępność wielu ulubionych przekąsek. Chcąc zatrzymać na dłużej smak świeżych owoców warto sięgnąć po ananasa w puszce marki DOLE. Pochodząca z Filipin odmiana Cayenne jest intensywna w smaku i ma wyrazisty, głęboki aromat. Co ważne produkty z tej linii zawierają wyłącznie naturalny cukier pochodzący z owoców i pozbawione są barwników oraz sztucznych dodatków.

Soczysty i pełen naturalnej słodyczy ananas Cayenne marki DOLE stanowi idealny składnik zarówno deserów, jak i dań wytrawnych. Jest dostępny w formie plastrów oraz kawałków co umożliwia jego wygodne i wszechstronne wykorzystanie w kuchni. Plastry doskonale sprawdzają się jako dekoracyjny dodatek do sałatek owocowych, deserów czy ciast, a także jako składnik kanapek i wrapów. Kawałki można wykorzystać do koktajli, smoothie oraz jako szybką przekąskę.

 

Owoce ananasa zawierają witaminy z grupy B oraz cenne minerały, a zawartość błonnika pozytywnie oddziałuje na układ trawienny, zapewniając długotrwałe uczucie sytości.

 

Zarówno ananasy w kawałkach, jak i w plastrach, występują w opakowaniach 227 g oraz 567 g.

 

 

Produkty marki DOLE:

 

Plastry ananasa w soku
Cena brutto 567 g: 12,99 zł
Cena brutto 227 g: 6,49 zł

 

Kawałki ananasa w soku
Cena brutto 227 g: 6,49 zł
Cena brutto 567g: 12,99 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.