Zatrzymaj lato na dłużej z ananasem DOLE
Koniec lata oznacza krótsze dni, koniec leniuchowania i ograniczoną dostępność wielu ulubionych przekąsek. Chcąc zatrzymać na dłużej smak świeżych owoców warto sięgnąć po ananasa w puszce marki DOLE. Pochodząca z Filipin odmiana Cayenne jest intensywna w smaku i ma wyrazisty, głęboki aromat. Co ważne produkty z tej linii zawierają wyłącznie naturalny cukier pochodzący z owoców i pozbawione są barwników oraz sztucznych dodatków.
Soczysty i pełen naturalnej słodyczy ananas Cayenne marki DOLE stanowi idealny składnik zarówno deserów, jak i dań wytrawnych. Jest dostępny w formie plastrów oraz kawałków co umożliwia jego wygodne i wszechstronne wykorzystanie w kuchni. Plastry doskonale sprawdzają się jako dekoracyjny dodatek do sałatek owocowych, deserów czy ciast, a także jako składnik kanapek i wrapów. Kawałki można wykorzystać do koktajli, smoothie oraz jako szybką przekąskę.
Owoce ananasa zawierają witaminy z grupy B oraz cenne minerały, a zawartość błonnika pozytywnie oddziałuje na układ trawienny, zapewniając długotrwałe uczucie sytości.
Zarówno ananasy w kawałkach, jak i w plastrach, występują w opakowaniach 227 g oraz 567 g.
Produkty marki DOLE:
Plastry ananasa w soku
Cena brutto 567 g: 12,99 zł
Cena brutto 227 g: 6,49 zł
Kawałki ananasa w soku
Cena brutto 227 g: 6,49 zł
Cena brutto 567g: 12,99 zł

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.