Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Biuro prasowe

2024-07-02Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!
Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!
AkzoNobel po 11 latach powrócił z akcją malowania do Centrum Zdrowia Dziecka. 100 wolontariuszy podjęło wyzwanie upiększenia szpitala w Warszawie. Podczas wydarzenia obecna w CZD była również ambasadorka marki Dulux, Magdalena Boczarska.
2024-07-02Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna!
Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna!
Skutecznym sposobem na osiągnięcie właściwej temperatury w upalne dni jest stosowanie przesłon na okna, o czym od dawna wiedzą mieszkańcy południowej Europy. W Polsce to wciąż brakujący element wyposażenia okien.
2024-07-02Udział w dogoterapii potrafi zwiększyć motywację dziecka do nauki niemal o ⅕
Udział w dogoterapii potrafi zwiększyć motywację dziecka do nauki niemal o ⅕
Coraz większą popularność zdobywa dogoterapia, która jest w stanie zmniejszyć stres i pobudzenie u dzieci o 22 proc. i poprawić ich relacje z rówieśnikami niemal o 20 proc. Jedną z największych inicjatyw dogoterapii w Polsce prowadzi Fundacja Dr Clown.
2024-07-02Tężnia solankowa w Raszynie otwarta
Tężnia solankowa w Raszynie otwarta
Wójt Gminy Raszyn wraz z przedstawicielami Fundacji Pracowniczej Grupy VKR i firmy VELUX Polska otworzyli Tężnię Solankową w Raszynie. Projekt uzyskał ponad 1 mln zł wsparcia od Grupy VKR, właściciela VELUX.
Źródło informacji:
VELUX Polska
więcej
2024-07-02Ruszają zapisy na Poland Business Run Kids!
Ruszają zapisy na Poland Business Run Kids!
2 lipca ruszyły zapisy do dziecięcej odsłony charytatywnego biegu Poland Business Run, który odbędzie się 8 września w Krakowie. Zapisy na bieg PBR Kids potrwają do 31 lipca lub do wyczerpania limitu miejsc.
2024-07-02Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie. Polacy coraz uważniej analizują składy produktów spożywczych, poszukując naturalnych składników. FRoSTA, od lat konsekwentnie realizuje filozofię 100% naturalnego smaku.
Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.