News powiązane z Miss Polonia 2011

2020-01-17 | 06:13
Uroda
Marcelina Zawadzka: Musiałam udowadniać, że uroda to nie wszystko. Staram się więc walczyć z nadmiernym ocenianiem innych News powiązane z Miss Polonia 2011

Marcelina Zawadzka: Musiałam udowadniać, że uroda to nie wszystko. Staram się więc walczyć z nadmiernym ocenianiem innych

Miss Polonia 2011 wielokrotnie w życiu musiała udowadniać, że oprócz urody dysponuje także wiedzą i inteligencją. Tłumaczy, że ludzie często oceniają ją przez pryzmat wyglądu, ale nie ma im tego za złe. Wie bowiem, że jest to wynikiem działania podświadomości i trudno nad tym zapanować. Marcelina Zawadzka podkreśla, że zanim wyrobi sobie o kimś opinię, najpierw stara się go poznać. Dzięki temu walczy ze schematami, które tkwią w jej głowie.
więcej
2015-10-26 | 06:55
Marcelina Zawadzka: Wstydzę się rozebrać

Marcelina Zawadzka: Wstydzę się rozebrać

Marcelina Zawadzka wyklucza na razie rozbieraną sesję zdjęciową. Miss Polonia 2011 wstydzi się swojej nagości, nie chciałaby także potwierdzać stereotypowego myślenia, że ładna blondynka nie ma nic do powiedzenia, a jedyne co potrafi, to pokazać nagie ciało.
więcej
2014-06-02 | 07:20
Motoryzacja
Marcelina Zawadzka: motocykle to moja największa pasja

Marcelina Zawadzka: motocykle to moja największa pasja

Motocykle to nowa pasja Marceliny Zawadzkiej. Modelka i zdobywczyni tytułu Miss Polonia w 2011 roku przyznaje, że marzy o zakupie Harleya-Davidsona. Gwiazda nie rezygnuje jednak z pozostałych pasji. Tego lata zamierza zrealizować swoje dawne marzenie i skoczyć ze spadochronem.
więcej
2013-10-10 | 11:55
Gwiazdy
Marcelina Zawadzka poprowadzi program

Marcelina Zawadzka poprowadzi program

Marcelina Zawadzka poprowadzi program "Projektanci na start". Miss Polonia pojawi się w nowej roli od 30 października na kanale "Foxlife". Modelka ma nadzieję, że projekt pomoże jej w karierze. Zawadzka nie chce być postrzegana tylko jako piękna kobieta.
więcej

Więcej ważnych informacji

Media

Finanse

Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.