Newsy

Marcelina Zawadzka: motocykle to moja największa pasja

2014-06-02  |  07:20
Mówi:Marcelina Zawadzka
Funkcja:zdobywczyni tytułu Miss Polonia w roku 2011, modelka
  • MP4
    Motocykle to nowa pasja Marceliny Zawadzkiej. Modelka i zdobywczyni tytułu Miss Polonia w 2011 roku przyznaje, że marzy o zakupie Harleya-Davidsona. Gwiazda nie rezygnuje jednak z pozostałych pasji. Tego lata zamierza zrealizować swoje dawne marzenie i skoczyć ze spadochronem.

    Moim największym marzeniem teraz jest kupić sobie motocykl. Mimo że mam prawo jazdy od dwóch lat, to jeszcze go nie kupiłam, dopiero zbieram pieniądze. Ostatnio też zaangażowałam się w jazdę w off-road i mam taki plan w przyszłości, żeby za niecały rok pojechać z osobą, która mnie trenuje, właśnie w takim rajdzie w Afryce – podkreśla modelka w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle.

    Marcelina Zawadzka lubi sporty ekstremalne, m.in uprawia kitesurfing i nurkuje. Tego lata zamierza ponadto zrealizować swoje marzenie i skoczyć ze spadochronem. Gwiazda przyznaje jednak, że adrenalina nie jest jej jedynym uzależnieniem. W równym stopniu gwiazda jest bowiem uzależniona od ludzi, którzy także są jej wielką pasją.

    Uwielbiam kontakt z ludźmi i wiem, że na przykład wykonywanie pracy w biurze, przy jednym krześle, nie byłoby dla mnie realizowaniem siebie. Jestem osobą taką bardzo towarzyską i może dziwnie to brzmi, ale wręcz uzależnioną od ludzi. Jeden dzień bez ludzi, czy bez mojej siostry, czy bez znajomych i bez rozmawiania z kimś, to jest dla mnie dzień stracony – tłumaczy Zawadzka.

    W ciągu najbliższych miesięcy Marcelina Zawadzka zamierza nie tylko zrealizować swoje marzenia, lecz także pomóc innym w urzeczywistnianiu ich pasji. Zdobywczyni tytułu Miss Polonia 2011 r. została bowiem ambasadorką kampanii promującej pasje „It's your life, just take it”. Celem akcji jest wyszukanie ludzi, którzy mają pasje i nie boją się ich realizować.

    Łowimy pasje, szukamy osób w Polsce, które mają marzenia i nie boją się ich realizować, nie boją się o nich mówić. Osoby, które nie tylko skaczą ze spadochronem czy jeżdżą na motocyklu, mogą to być też osoby, które szydełkują albo są melomanami. Będę taką osobą, która łowi pasje – mówi Marcelina Zawadzka.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Uroda

    Konsument

    Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

    Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

    Ochrona środowiska

    Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

    Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.