News powiązane z assistance

2019-06-10 | 06:10
Finanse
Ponad 20 mln Polaków zamierza wyjechać w tym roku na wakacje. Połowa spędzi letni urlop za granicą News powiązane z assistance

Ponad 20 mln Polaków zamierza wyjechać w tym roku na wakacje. Połowa spędzi letni urlop za granicą

W tym roku na letni urlop wybiera się 65 proc. Polaków. Połowa z nich zostanie w kraju, a druga połowa wyjedzie za granicę. W czołówce najpopularniejszych kierunków są Chorwacja, Grecja, Hiszpania i należące do niej Wyspy Kanaryjskie. Na zagraniczny wypoczynek zamierzamy przeznaczyć średnio 3,2 tys. zł na osobę, a 70 proc. urlopowiczów planuje wykupić ubezpieczenie turystyczne – wynika z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie Mondial Assistance.
więcej
2019-03-11 | 06:25
Bankowość
8 na 10 Polaków zna usługi assistance. Najbardziej cenią pomoc w razie awarii samochodu lub nagłej choroby

8 na 10 Polaków zna usługi assistance. Najbardziej cenią pomoc w razie awarii samochodu lub nagłej choroby

W ubiegłym roku z usług assistance skorzystało 2,3 mln Polaków. Świadomość dotycząca zakresu i przydatności takich usług rośnie, a klienci wciąż najbardziej cenią sobie assistance samochodowe lub medyczne, czyli pomoc w razie awarii samochodu bądź nagłej choroby – wynika z badania Mondial Assistance. Profil typowego posiadacza usług assistance nie zmienia się od kilku lat – 54 proc. stanowią mężczyźni, przeważnie z wyższym wykształceniem i na samodzielnych lub kierowniczych stanowiskach. Z usług pomocowych korzystają najczęściej w ramach produktów ubezpieczeniowych i bankowych.
więcej
2019-01-28 | 06:20
Sport
Brak śniegu, skradziony bagaż czy wypadek na stoku mogą zepsuć zimowe ferie. Na wypadek tych zdarzeń można się ubezpieczyć

Brak śniegu, skradziony bagaż czy wypadek na stoku mogą zepsuć zimowe ferie. Na wypadek tych zdarzeń można się ubezpieczyć

Wydawana przez Narodowy Fundusz Zdrowia karta EKUZ zapewnia jedynie podstawową opiekę medyczną w krajach Unii Europejskiej. Nie pokryje np. kosztów transportu medycznego do Polski czy akcji ratowniczej z użyciem śmigłowca. Dlatego, wybierając się na zagraniczny urlop na narty lub snowboard, warto wcześniej zadbać o dodatkowe ubezpieczenie. Te rodzaje aktywności sportowej są jednymi z najpopularniejszych wśród Polaków. Coraz częściej wybierają oni zagraniczne stoki.
więcej
2018-03-01 | 06:20
Motoryzacja
Polacy coraz częściej korzystają z usług assistance. Najbardziej pożądana jest pomoc w razie nagłej choroby lub problemów z samochodem

Polacy coraz częściej korzystają z usług assistance. Najbardziej pożądana jest pomoc w razie nagłej choroby lub problemów z samochodem

Z usług assistance skorzystało w ubiegłym roku ok. 2,5 mln Polaków – wynika z najnowszej edycji badania Mondial Assistance, zrealizowanego przez Ipsos. Świadomość dotycząca przydatności i zakresu takich usług jest coraz większa, a Polacy najbardziej cenią sobie assistance medyczny, który zapewnia pomoc w przypadku nagłego zachorowania, oraz samochodowy – w razie problemów z autem. Rynek będzie rozwijał się również w kierunku assistance domowego, przydatnego np. w razie nagłej awarii sprzętu.
więcej
2017-03-17 | 06:44
Konsument
Ubezpieczyciele wprowadzają aplikacje z geolokalizacją. Wskazuje ona pomocy drogowej dokładne miejsce awarii samochodu

Ubezpieczyciele wprowadzają aplikacje z geolokalizacją. Wskazuje ona pomocy drogowej dokładne miejsce awarii samochodu

Z assistance samochodowego, które zapewnia pomoc w razie wypadku lub awarii auta, skorzystało w ubiegłym roku ponad 1,2 mln kierowców. Coraz większe zainteresowanie usługami pomocowymi skłania ubezpieczycieli do inwestycji w nowe rozwiązania technologiczne. Na rynku pojawiają się narzędzia, które mają usprawnić i przyspieszyć cały proces. Przykładem jest aplikacja z geolokalizacją, która wskazuje pomocy drogowej dokładne miejsce awarii, a klientowi pozwala śledzić czas, w jakim czasie pomoc się pojawi.
więcej
2017-03-02 | 06:45
Konsument
Assistance bije rekordy popularności. Z usług pomocowych korzysta 2,6 mln Polaków

Assistance bije rekordy popularności. Z usług pomocowych korzysta 2,6 mln Polaków

W ostatnich czterech latach liczba klientów, którzy korzystają z assistance, wzrosła ponaddwukrotnie i przekracza dziś 2,6 mln. Polacy przestają postrzegać usługi pomocowe wyłącznie jako wsparcie przy kłopotach z autem. Assistance samochodowe wciąż jest najbardziej powszechne, ale szybko rośnie popularność segmentu medycznego i turystycznego. Usługi pomocowe cieszą się niemal 100-procentowym wskaźnikiem zadowolenia klientów. Coraz częściej z takich pakietów, powszechnych dotąd w dużych miastach, korzystają mieszkańcy mniejszych miejscowości.
więcej
2016-02-26 | 06:40
Zdrowie
Z usług assistance korzysta 2,5 mln Polaków. Pomoc medyczna popularniejsza od komunikacyjnej

Z usług assistance korzysta 2,5 mln Polaków. Pomoc medyczna popularniejsza od komunikacyjnej

2,5 mln Polaków skorzystało w ubiegłym roku z usług assistance. To prawie o połowę więcej niż w 2014 roku. Coraz więcej osób wie też, czym jest assistance i kiedy może się przydać. Najchętniej korzystano z pomocy medycznej, co jest dużą zmianą, bo do tej pory assistance kojarzony był głównie ze wsparciem dla kierowców. Dużą popularnością cieszą się również assistance domowy i turystyczny. Pakiet usług proponowanych przez firmy się powiększa – nowością w ofercie będą m.in. assistance dla rowerów, usługi dla seniorów czy telemedycyna.
więcej
2015-07-28 | 06:30
Konsument
Coraz więcej osób ubezpiecza się od następstw nieszczęśliwych wypadków, nie tylko w okresie wakacyjnym

Coraz więcej osób ubezpiecza się od następstw nieszczęśliwych wypadków, nie tylko w okresie wakacyjnym

Rośnie liczba kupowanych polis od następstw nieszczęśliwych wypadków, choć wciąż świadomość klientów w tym zakresie jest niższa niż na Zachodzie. Ubezpieczeni coraz częściej wybierają długoterminowe polisy, co w określonych przypadkach umożliwia im obniżenie płaconej składki. Z kolei ubezpieczyciele coraz lepiej dopasowują ofertę do potrzeb klientów.
więcej
2015-03-03 | 06:40
Motoryzacja
Cena przestaje decydować o wyborze OC. Kierowców przyciągają rozbudowane oferty, m.in. ze szkołą jazdy i darmowym assistance w Europie

Cena przestaje decydować o wyborze OC. Kierowców przyciągają rozbudowane oferty, m.in. ze szkołą jazdy i darmowym assistance w Europie

Najniższa cena przestaje być najważniejszym czynnikiem wyboru ubezpieczenia OC. Polscy kierowcy coraz częściej szukają oferty łączącej korzystną cenę z rozbudowanym katalogiem usług. Ubezpieczyciele oferują m.in. kursy bezpiecznej jazdy, usługi assistance i uproszczoną obsługę procesu likwidacji szkód.
więcej
2015-02-18 | 06:45
Konsument
Coraz więcej osób zna usługi assistance. Korzysta z nich już 1,8 mln Polaków

Coraz więcej osób zna usługi assistance. Korzysta z nich już 1,8 mln Polaków

Popularność usług assistance rośnie. Liczba osób korzystających ze wsparcia podczas nieoczekiwanych zdarzeń losowych w ciągu ostatnich 12 miesięcy wzrosła o niemal 60 proc. – do prawie 1,8 mln osób. Najczęściej Polacy korzystaj z assistance samochodowego, medycznego i turystycznego.
więcej
2015-02-17 | 10:00
Ubezpieczenia
Rosną koszty ubezpieczycieli. Ceny polis komunikacyjnych mogą wzrosnąć

Rosną koszty ubezpieczycieli. Ceny polis komunikacyjnych mogą wzrosnąć

Ceny ubezpieczeń komunikacyjnych nie będą już spadać. Ubezpieczyciele muszą liczyć się ze wzrostem kosztów po wprowadzeniu bezpośredniej likwidacji szkód, co powinno nastąpić jeszcze w tym roku. Poza tym rośnie wartość roszczeń za szkody osobowe, a to może powodować konieczność podnoszenia stawek za polisy.
więcej
2015-02-17 | 06:40
Transport
Rosną koszty ubezpieczycieli. Ceny polis komunikacyjnych mogą wzrosnąć

Rosną koszty ubezpieczycieli. Ceny polis komunikacyjnych mogą wzrosnąć

Ceny ubezpieczeń komunikacyjnych nie będą już spadać. Ubezpieczyciele muszą liczyć się ze wzrostem kosztów po wprowadzeniu bezpośredniej likwidacji szkód, co powinno nastąpić jeszcze w tym roku. Poza tym rośnie wartość roszczeń za szkody osobowe, a to może powodować konieczność podnoszenia stawek za polisy.
więcej
2015-01-26 | 06:20
Konsument
1/3 Polaków korzysta z assistance. Zimą liczba zgłoszeń w ramach assistance samochodowego rośnie o około 30 proc.

1/3 Polaków korzysta z assistance. Zimą liczba zgłoszeń w ramach assistance samochodowego rośnie o około 30 proc.

Co trzeci Polak deklaruje posiadanie polisy z pakietem usług assistance, gwarantującym wsparcie w awaryjnych sytuacjach. Zdecydowana większość to assistance samochodowy, dołączany do obowiązkowych ubezpieczeń OC. Zimą częstotliwość korzystania z oferowanych w ten sposób świadczeń wzrasta o ok. 30 proc.
więcej
2014-11-07 | 06:00
Dom i ogród
Jesienią i zimą rośnie liczba włamań. Ubezpieczyciele pokrywają już nie tylko straty finansowe, lecz także zapewniają usługi ślusarza lub architekta

Jesienią i zimą rośnie liczba włamań. Ubezpieczyciele pokrywają już nie tylko straty finansowe, lecz także zapewniają usługi ślusarza lub architekta

Długie weekendy, które coraz częściej Polacy spędzają na wyjazdach, to czas, kiedy rośnie liczba włamań do mieszkań i domów. Ubezpieczyciele rekompensują już nie tylko straty finansowe związane z włamaniem, lecz także dzięki pakietowi assistance ułatwiają naprawienie szkód. W przypadku dużych zniszczeń pomagają zapewnić lokal zastępczy, transport lub przechowanie cennych ruchomości, usługi szklarza, ślusarza, a nawet architekta do pomocy przy remoncie mieszkania.
więcej
2014-08-12 | 06:00
Konsument
Utrata karty płatniczej na wakacjach nie musi oznaczać końca urlopu

Utrata karty płatniczej na wakacjach nie musi oznaczać końca urlopu

Utrata karty płatniczej na zagranicznych wakacjach nie musi oznaczać, że turysta zostanie odcięty od środków. Może poprosić o pomoc tamtejszy konsulat lub ambasadę. Może też zwrócić się do swojego banku o nową kartę, wydaną w trybie awaryjnym przez inny bank zagraniczny. Jest to jednak usługa zwykle adresowana do posiadaczy kart prestiżowych. Najważniejsze, by zaraz po utracie karty zastrzec ją w banku.
więcej

Media

Seriale

Bartłomiej Topa: Historie opowiedziane w „Pod powierzchnią” są bardzo ludzkie. Widz może w nich zobaczyć siebie

Sukces serialu „Pod powierzchnią” aktor tłumaczy jego autentycznością. Według niego ciekawi bohaterowie i wiarygodne, bardzo ludzkie historie ich życia sprawiają, że widz może się z nimi identyfikować. Aktor zdradza też, że nowy sezon będzie jeszcze bardziej emocjonalny, pojawi się też kilka wątków kryminalnych.

Konsument

Już 5 mld ludzi użytkuje telefony komórkowe. Trend digital wellbeing ma uczyć, jak się od nich nie uzależnić

3 godziny dziennie – tyle czasu blisko połowa użytkowników smartfonów i tabletów spędza na korzystaniu z ulubionego urządzenia, a co piąty poświęca na to 6 godzin w ciągu dnia – wynika z badania Selectivv Mobile House. Trend digital wellbeing ma na celu ograniczenie bezrefleksyjnego użytkowania urządzeń mobilnych i propagowanie zdrowej równowagi między życiem cyfrowym a realnym. Pierwszym krokiem w jego wdrażaniu jest minimalizacja powiadomień w smartfonie oraz wykasowanie aplikacji mediów społecznościowych z ekranu urządzenia.

Gwiazdy

Katarzyna Dziurska: Emilian szybko się wdrożył w show-biznes. Cieszę się, że ten mój świat go nie przeraził

Emilian Gankowski i Katarzyna Dziurska tłumaczą, że medialne pary nie mają łatwo. Bycie na świeczniku sprawia, że jest się bacznie obserwowanym, do tego dochodzą plotkarskie portale, które szukają sensacji i chętnie komentują miłosne perypetie znanych osób. Trenerka przyznaje, że najbardziej stresują ją wywiady, natomiast jej partner nie ukrywa, że był bardzo zazdrosny, kiedy brała udział w „Tańcu z gwiazdami” i spędzała na parkiecie wiele godzin z innym mężczyzną.