News powiązane z galanteria skórzana

2018-02-14 | 06:00
Moda
Zima to trudny okres dla produktów skórzanych. Trzeba przeprowadzać zabiegi pielęgnacyjno-konserwujące co 2–3 miesiące News powiązane z galanteria skórzana

Zima to trudny okres dla produktów skórzanych. Trzeba przeprowadzać zabiegi pielęgnacyjno-konserwujące co 2–3 miesiące

Zimą galanteria skórzana narażona jest na działanie wielu niekorzystnych czynników atmosferycznych. Mróz, silny wiatr, śnieg czy deszcz mogą spowodować na niej nieodwracalne zmiany, dlatego przede wszystkim powinno się unikać przemoknięcia i przesuszenia. Trzeba też pamiętać o tym, że produkty wykonane z naturalnej skóry można zabezpieczyć przed zniszczeniem i uszkodzeniami dzięki odpowiedniej pielęgnacji. Regularna konserwacja polega m.in. na delikatnym natłuszczaniu materiału przy użyciu specjalnych środków.
więcej
2014-04-07 | 06:30
Moda
Usługi kaletnicze znów popularne. Klienci chętnie zamawiają torby dostosowane do indywidualnych potrzeb

Usługi kaletnicze znów popularne. Klienci chętnie zamawiają torby dostosowane do indywidualnych potrzeb

Kaletnictwo – choć przez ostatnie lata nieco zapomniane – teraz znów wraca do łask. Do pracowni kaletniczych przychodzą już nie tylko ludzie starsi, by naprawić skórzaną torbę czy pasek, lecz także coraz więcej osób, które chcą złożyć oryginalne zamówienie, np. na niebanalną torebkę dostosowaną do indywidualnych potrzeb.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.