News powiązane z liga

2016-05-24 | 06:57
Infrastruktura
Po rekordowym sezonie 2015/2016 spółka Ekstraklasa spodziewa się kolejnego wzrostu frekwencji. W tym roku może pomóc Euro News powiązane z liga

Po rekordowym sezonie 2015/2016 spółka Ekstraklasa spodziewa się kolejnego wzrostu frekwencji. W tym roku może pomóc Euro

Ubiegły sezon 2015/2016 był dla zarządzającej ligą piłki nożnej spółki Ekstraklasa rekordowy. Stadiony odwiedziło w sumie 2,69 mln kibiców, o prawie 10 proc. więcej niż podczas poprzednich rozgrywek. Firma jednak nadal pracuje z klubami nad uatrakcyjnieniem oferty. Coraz śmielej wchodzi do internetu i chce lepiej zadbać o komfort widzów na stadionach.
więcej
2015-06-25 | 06:00
Sport
W ciągu dekady frekwencja na stadionach Ekstraklasy wzrosła o trzy czwarte. W ostatnim sezonie rozgrywki oglądało prawie 2,5 mln osób

W ciągu dekady frekwencja na stadionach Ekstraklasy wzrosła o trzy czwarte. W ostatnim sezonie rozgrywki oglądało prawie 2,5 mln osób

Podczas ostatniej serii spotkań stadiony, na których grały drużyny T-Mobile Ekstraklasy, odwiedziło blisko 2,5 mln osób, co oznacza, że w ciągu dekady frekwencja wzrosła o 76 proc., a w ciągu pięciu lat się podwoiła.
więcej
2012-09-11 | 06:42
Sport
Przedpełski (PZPS): sport powinien interesować biznes. Państwo nie da rady samo finansować sportu

Przedpełski (PZPS): sport powinien interesować biznes. Państwo nie da rady samo finansować sportu

Od tego roku Polski Związek Piłki Siatkowej wspomagać będzie nowy sponsor. Efektem tego jest zmiana nazwy rozgrywek kobiecych. Od tego roku panie będą rywalizowały w Orlen Lidze - przez ostatnie cztery lata była to PlusLiga Kobiet. Patronem rozgrywek drużyn męskich pozostanie Polkomtel - operator sieci Plus. Pierwsza kolejka obu lig zostanie rozegrana 6 października.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Paweł Małaszyński: Nigdy nie miałem na pieńku z sąsiadami. Zresztą jak mieszkamy w jednym bloku, to fajnie trzymać się razem i wspierać

Aktor zapewnia, że nie utrzymuje dystansu w relacjach sąsiedzkich i zawsze stara się znaleźć czas dla ludzi, którzy mieszkają w jego bloku, choćby na krótką rozmowę. Nie gwiazdorzy i nie zamyka się przed nimi w czterech ścianach, ale chętnie opowiada im o swoich projektach zawodowych. Paweł Małaszyński podkreśla również, że bardzo ceni sobie i pielęgnuje znajomości zawarte kilka dekad temu w Białymstoku, gdzie się wychowywał.

Handel

Poprawia się jakość obsługi klientów. Konsumenci najlepiej oceniają branżę turystyczną

Po trzech latach spadków, spowodowanych m.in. pandemią i zaburzeniami w łańcuchach dostaw, poziom satysfakcji polskich konsumentów z jakości obsługi odnotował w końcu nagły wzrost, osiągając rekordowy wynik 79,1 proc. – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez Polski Program Jakości Obsługi. Poprawę zanotowało aż 14 z 18 badanych branż, ale najlepsze oceny zebrała turystyka, czyli biura podróży, hotele, pensjonaty i linie lotnicze. Z drugiej strony niespodzianką okazał się mocny spadek dotychczasowego lidera rankingów jakości obsługi, czyli branży finansowej  banków, doradców i ubezpieczycieli.