News powiązane z rynek zabawek

Sprzedaż zabawek przeniosła się do internetu. Tradycyjne sklepy coraz częściej korzystają z nowych form sprzedaży w sieci News powiązane z rynek zabawek

Sprzedaż zabawek przeniosła się do internetu. Tradycyjne sklepy coraz częściej korzystają z nowych form sprzedaży w sieci

Eksperci mówią już o trwałej zmianie nawyków konsumenckich. Mimo otwarcia sklepów i galerii handlowych sprzedaż przez internet wciąż notuje dynamiczne wzrosty. Jedną z kategorii, w których konsumenci chętniej kupują online, są artykuły dla dzieci, również zabawki. – Ten rok przyniósł branży transformację cyfrową – mówi Bartosz Ulman z Orbico. Do sieci przeniosła się nie tylko sprzedaż, lecz również reklama i prezentacja zabawek.
więcej
2015-09-21 | 06:40
Handel
Wart około 2,5 mld zł krajowy rynek zabawek w tym roku wzrośnie o 4-5 proc. Branżę czeka konsolidacja

Wart około 2,5 mld zł krajowy rynek zabawek w tym roku wzrośnie o 4-5 proc. Branżę czeka konsolidacja

Polacy coraz chętniej kupują zabawki. W ubiegłym roku rynek wzrósł o ok. 8 proc. i była to najwyższa dynamika w Unii Europejskiej (dwa razy wyższa niż średnia). W br. wydatki na zabawki powinny wzrosnąć o około 4-5 proc. Na rynku jest bardzo wielu graczy, więc najprawdopodobniej czeka go konsolidacja.
więcej
2015-05-25 | 08:00
Handel
AB uruchamia sieć franczyzową Wyspa Skarbów specjalizującą się w sprzedaży zabawek

AB uruchamia sieć franczyzową Wyspa Skarbów specjalizującą się w sprzedaży zabawek

Spółka AB, dystrybutor elektroniki użytkowej oraz rozwiązań z zakresu IT, zapowiada uruchomienie nowej sieci handlowej pod nazwą Wyspa Skarbów, która ma specjalizować się w sprzedaży zabawek. Firma chce wykorzystać swoje doświadczenia, które zdobyła, zarządzając placówkami handlowymi w Europie Środkowej i Wschodniej. Zarząd liczy na konsolidację rynku i zbudowanie sieci, która docelowo będzie obejmować ponad 100 sklepów.
więcej
2014-10-09 | 14:03
Handel
Cena emisyjna akcji właściciela marki Coccodrillo to 14,9 zł. Zaczynają się zapisy dla inwestorów instytucjonalnych

Cena emisyjna akcji właściciela marki Coccodrillo to 14,9 zł. Zaczynają się zapisy dla inwestorów instytucjonalnych

Rozpoczynają się zapisy inwestorów instytucjonalnych na akcje CRDL SA, producenta i dystrybutora ubranek oraz zabawek dla dzieci. Cenę emisyjną ustalono na poziomie 14,90 zł. Spółka ma już ponad 340 sklepów w Europie, a dzięki kapitałowi z giełdy chce uruchomić ponad 80 nowych sklepów, nowy magazyn i rozbudować sklep internetowy. CDRL pracuje także nad rozszerzeniem asortymentu i zapowiada walkę o pozycję lidera w branży odzieżowej.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.