News powiązane z teoria trzech kolorów mózgu

2020-06-23 | 05:46
Psychologia
Dzięki znajomości teorii trzech kolorów mózgu możemy skuteczniej kontrolować swoje emocje i poprawić relacje z bliskimi News powiązane z teoria trzech kolorów mózgu

Dzięki znajomości teorii trzech kolorów mózgu możemy skuteczniej kontrolować swoje emocje i poprawić relacje z bliskimi

Według teorii trzech kolorów mózgu, to jak się zachowujemy w dużej mierze zależy od tego, która część organu jest u nas najbardziej rozwinięta. Wiedza na temat funkcjonowania poszczególnych obszarów mózgu, jest podstawą samoświadomości. Powoduje również komfort psychiczny i umożliwia skuteczne komunikowanie się z bliskimi – rodziną i znajomymi. Aby ją uzyskać, trzeba przede wszystkim obserwować swoje reakcje i pragnienia.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IMM Szkolenie

Media

Regionalne – Mazowieckie

Luksusowe wydania książek w centrum zainteresowania kolekcjonerów. W Warszawie można zobaczyć ponad 20 białych kruków z Polski i zagranicy

Księgi faksymilowe, jubilerskie czy bibliofilskie egzemplarze to dynamicznie rosnący trend kolekcjonerski. Dzięki faksymiliom, czyli perfekcyjnym replikom, można się zapoznać z dziełami, których oryginały najczęściej są niedostępne do oglądania. W Warszawie od 9 grudnia w salonie Goldenmark można będzie zobaczyć ponad 20 zagranicznych i polskich wyjątkowych wydawnictw. W kolekcji są m.in. dzieła Leonarda da Vinci, reprodukcje „Boskiej komedii” z kosmosu czy mapy zalanej kawą przez Fryderyka Chopina.

Media

Piotr Szwedes: Chyba każdy z nas tęskni za tym, żeby czasami zrzucić te wszystkie filtry i powiedzieć komuś prawdę. Niestety życie zmusza nas do tego, żebyśmy popełniali małe kłamstewka

Zdaniem twórców spektaklu „Bez hamulców – jazda bez trzymanki” świat, w którym wszyscy mówiliby to, co naprawdę myślą, wcale nie byłby taki idealny, jak nam się może wydawać. Czasem bowiem, by nie sprawić komuś przykrości, lepiej przemilczeć pewne kwestie lub wyrazić opinię takimi słowami, które nie zabolą. Sztuka powinna więc zmusić odbiorców do refleksji i odpowiedzi na pytanie, jakie mamy korzyści, a co tracimy, mówiąc prawdę bądź kłamiąc.