Newsy

A. Kaczorowska: Dobre poznanie się tancerzy pomaga wyrazić emocje w tańcu

2014-09-16  |  06:45

Żeby zatańczyć rumbę, musieliśmy spędzić z Rafałem trochę czasu razem – mówi Agnieszka Kaczorowska. Tancerka odniosła się w ten sposób do medialnych plotek o romansie z Rafałem Maślakiem, czyli swoim partnerem z programu Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami. Para pokazała się razem na imprezie Elite Model Look. Oboje twierdzą, że wspólne bywanie to dla nich rodzaj treningu.

O romansie Agnieszki Kaczorowskiej i Rafała Maślaka media zaczęły wspominać już w połowie sierpnia. Fotoreporterom udało się przyłapać parę na czułym pożegnaniu po treningu. Agnieszka Kaczorowska nie potwierdza jednak tych plotek, a Rafał Maślak przyznaje, że ze swoją taneczną partnerką świetnie się dogaduje.

 Dobrze nas dobrano, bo mogło być też tak, że po prostu przychodzę na trening, robimy swoje, idę do domu i nic poza tym. Ale Agnieszka jest bardzo fajną dziewczyną, więc super mi się nie tylko z nią tańczy, lecz także rozmawia, kiedy mamy przerwy mówi Rafał Maślak w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Ostatnio para pokazała się wspólnie na imprezie Elite Model Look. Rafał Maślak twierdzi, że wyjście to było formą treningu. Zdaniem Mistera Polski para musi się dobrze poznać, aby wyrazić w tańcu niezbędne emocje.

My się nieustannie poznajemy, to jest niezbędne, potem wykorzystujemy te relacje w różnych tańcach. Przed nami była rumba, więc potrzebowaliśmy pobyć trochę razem – mówi Agnieszka Kaczorowska.

W ostatnim odcinku para zatańczyła niezwykle zmysłową rumbę, która zachwyciła publiczność zgromadzoną w studio i telewidzów. Mniejszy entuzjazm okazali sędziowie, którzy przyznali Kaczorowskiej i Maślakowi tylko 23 punkty. Jurorzy uznali, że to Agnieszka Kaczorowska prowadziła w tym tańcu. Najprzystojniejszy Polak przyznaje, że był tym występem bardzo stremowany. W najbliższym odcinku para zatańczy sambę.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.