Mówi: | Adrianna Śledź, uczestniczka programu „One Night Squad” Magda Wójcik, uczestniczka programu „One Night Squad” Beata „Ata” Postek, uczestniczka programu „One Night Squad” |
Adrianna Śledź: Podczas gali MMA walczę z Lil Masti. Na razie nie spodziewam się cudów, mam jednak bardzo duży potencjał
Uczestniczka programu „One Night Squad” chce na stałe związać się z MMA. Przez ostatnie tygodnie intensywnie trenowała do swojej pierwszej walki. Adrianna Śledź stoczy pojedynek podczas dzisiejszej gali FEN 34: TOTALbet Fight Night. Jej przeciwniczką będzie dużo bardziej doświadczona zawodniczka – Lil Masti, czyli Aniela Bogusz. Adrianna Śledź przyznaje, że stresuje się zbliżającym pojedynkiem w klatce. Jej obawę budzi przede wszystkim to, że nie miała wystarczająco dużo czasu na solidne przygotowanie się do starcia.
Adrianna Śledź zyskała rozpoznawalność dzięki udziałowi w programie „Love Island” w 2019 roku. Od tej pory aktywnie udziela się w social mediach. Jej profil na Instagramie śledzi ponad 200 tys. osób.
– Występuję na gali MMA, walczę z Lil Masti i obecnie zajmuję się głównie tym. Codziennie trenuję, nawet dwa razy dziennie. Przygotowuję się, ponieważ chcę być najlepsza w tej dziedzinie sportu. Niestety nie miałam dużo czasu, żeby się przygotować. Dostałam propozycję last minute i szybko podjęłam decyzję. Lubię wyzwania, jestem odważna, nie boję się, dlatego też jutro zamknę się po raz pierwszy w oktagonie – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Adrianna Śledź.
Uczestniczka programu „One Night Squad” tłumaczy, że występ na gali nie będzie w jej przypadku jednorazowym doświadczeniem. Chociaż podpisała już umowę, zaznacza, że nie chce ograniczać się do jednej konfederacji. Zamierza uważnie przeanalizować propozycje, które dostanie w przyszłości, i wybrać tę, która okaże się dla niej najkorzystniejsza. Podchodzi do debiutanckiego występu bardzo poważnie i przyznaje, że martwi ja niedostateczna liczba treningów.
– Nie boję się, ale jestem zestresowana, bo to dla mnie coś nowego. Mówi się, że pierwsze koty za płoty. Gdy już będę miała za sobą pierwszy raz, nic mnie nie przestraszy. Na razie nie spodziewam się cudów, ponieważ w ciągu tak krótkiego czasu nie można nauczyć się dużo. Mam jednak bardzo duży potencjał. Mój trener Antoni Chmielewski bardzo mnie motywuje. Powtarza, że cieszy się, gdy przychodzą do niego ludzie z powołania, więc jestem i zobaczymy, co się wydarzy – tłumaczy.
Magda Wójcik, koleżanka Adrianny Śledź z programu „One Night Squad”, wspiera jej decyzję o udziale w gali MMA. Chociaż nie lubi tego typu rozrywki, będzie trzymała za nią kciuki i kibicowała jej z widowni. Ma nadzieję, że obecność znajomych z programu doda Adriannie otuchy i zagrzeje ją do walki.
– Ja dostałam propozycję pójścia do MMA, ale to nie jest mój styl. Ja nie lubię agresji. Nie lubię nawet oglądać takich sportów, ponieważ zawsze przeżywam ból razem z zawodnikami. Gdy komuś krwawi nos, nie chcę na to patrzeć. Boję się krwi, boję się bólu, więc absolutnie nigdy nie zdecydowałabym się na oktagon – mówi Magda Wójcik.
Podobnego zdania jest również Beata „Ata” Postek. Zaznacza, że gdyby dostała propozycję udziału w gali MMA, nie przyjęłaby jej. Sztuki walki nie są sportem, który preferuje.
– Nienawidzę, gdy ludzie się biją. W życiu nikogo nie uderzyłam i nikt nie uderzył mnie. Chcę, by tak zostało. Mogę wspierać dziewczyny. Jeżeli chcą, to niech się biją, ale ja będę tylko patrzeć – tłumaczy.
Czytaj także
- 2024-04-25: Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
- 2024-05-09: Joanna Jędrzejczyk: Chciałabym przejechać Rajd Dakar. Po zakończeniu kariery sportowej szukam czegoś, co da mi adrenalinę
- 2023-12-06: Warto sprawdzić, czy śledź kupowany na wigilijny stół ma certyfikat zrównoważonych połowów. Sytuacja tego gatunku dramatycznie się pogarsza
- 2023-10-16: Sztuczna inteligencja przyspiesza powstanie leków. Rozwiązanie polskiej firmy pomaga szybciej tworzyć nowe związki chemiczne
- 2023-05-19: Adrianna Palka: Jeśli dokonujemy korekcji twarzy, to znaczy, że mamy kompleksy. Jesteśmy sami dla siebie idealni, jeżeli siebie akceptujemy
- 2023-05-25: Adrianna Palka: Wirtualny świat idealizuje, pokazuje filtry i promuje sztuczność. Trzeba się nauczyć samoakceptacji i tworzyć swój własny styl
- 2023-03-31: Joanna Jędrzejczyk: Podjęłam naukę w szkole biznesowej. Chcę zdobyć fachową wiedzę, by rozwijać swoją firmę
- 2023-03-27: Joanna Jędrzejczyk: Kiedyś dostawałam za walki mniejsze wynagrodzenie niż mężczyźni. Była opinia, że walki kobiet nie porywają
- 2023-03-10: Adrianna Palka: W tym roku planuję zorganizować sześć campów. Rośnie zapotrzebowanie na zajęcia z jogi
- 2023-03-21: Adrianna Palka: W mojej szafie jest wiele dresów, leginsów, topów. Chcę się ubierać bardziej kobieco, w sukienki i w szpilki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.