Newsy

Agata Młynarska: Nie pracowałam bezpośrednio z Edwardem Miszczakiem, prawie w ogóle go nie spotykałam. Dajmy teraz szansę kobiecie

2022-09-05  |  06:17

Agata Młynarska i Małgorzata Ohme zdają sobie sprawę z tego, że wiele gwiazd TVN-u nie może się pogodzić z odejściem ze stacji Edwarda Miszczaka. To on bowiem dał im szansę na rozwój zawodowy, dzięki niemu udało im się zrobić karierę i realizować wymarzone programy.  One same jednak nie czują żalu, bo wiedzą, że zmiany w mediach są nieuniknione. Z nadzieją patrzą więc na nową dyrektor Lidię Kazen.

Wiele gwiazd ma do Edwarda Miszczaka ogromny sentyment i dużo mu zawdzięcza. Za kulisami pierwszej ramówki TVN-u bez niego nie dało się więc uniknąć wspomnień, bo nie brakuje osób, którym ta telewizja kojarzy się właśnie z jego nazwiskiem. Agata Młynarska zaznacza, że ona sama nie czuje z byłym dyrektorem żadnej więzi.

– Ja nie pracowałam bezpośrednio z Edwardem Miszczakiem, prawie w ogóle go nie spotykałam. Ja tylko słyszałam, że Edward to lub Edward tamto, że tu Edward, tam Edward. Stworzył tę stację, stworzył TVN, stworzył wielkość i potęgę wielu programów, które pokochała Polska – mówi agencji Newseria Lifestyle Agata Młynarska.

Prezenterka docenia wkład Edwarda Miszczaka w rozwój stacji TVN i realizację wielu formatów, ale uważa, że nie ma ludzi niezastąpionych. Nowa dyrektor programowa imponuje jej pracowitością, zaangażowaniem i determinacją.

– Ja teraz pracuję z młodą, fantastyczną szefową Moniką Pieczyńską, która jest szefową TVN Style, i mogę spokojnie powiedzieć, że siła jest kobietą, a zwłaszcza że stery po Edwardzie Miszczaku obejmuje kobieta – Lidka Kazen, o której wiem, że jest bardzo silna. Bardzo trzymam za nią kciuki – mówi.

Małgorzata Ohme ma świadomość tego, że Edward Miszczak jest ojcem sukcesu wielu gwiazd, które pracują bądź kiedyś pracowały w TVN-ie. Z tą telewizją związany był przecież 25 lat.  

– Tym ludziom, którzy byli z nim związani, na pewno go brakuje. Ci, którzy przyszli tutaj za jego bytności, byli przez niego wspierani, mają ogromny sentyment, bo to jest wielka postać telewizyjna, która ukształtowała tę telewizję. Tu jest jego duch i zawsze będzie. Natomiast idziemy po nowe, jest nowe rozdanie, nowa era, nowi prowadzący, nowi dyrektorzy. Życie składa się ze zmian i tego się trzymajmy – mówi Małgorzata Ohme.

Edward Miszczak przechodzi do Polsatu, natomiast Lidia Kazen, która go zastąpiła, była m.in. przez 10 lat dyrektorką programową stacji TTV i dyrektorką programową serwisu Player.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.