Newsy

Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor

2024-08-12  |  06:22

Prezenterka żałuje, że Maciej Dowbor pożegnał się z Polsatem, ale szanuje jego decyzję i wierzy, że przed nim kolejne ciekawe wyzwania zawodowe. Agnieszka Hyży niezwykle miło wspomina czasy, kiedy mieli przyjemność ze sobą współpracować, i nie ukrywa, że wciąż sporo się od niego uczy, chociażby obserwując jego aktywność w mediach społecznościowych. Cieszy się także na każde spotkanie z nim.

W Polsacie Maciej Dowbor pracował niemal dwie dekady. Ma na swoim koncie dziesiątki różnych programów, poprowadził niezliczone koncerty i inne wydarzenia sceniczne. Po jego odejściu z tej stacji w nowej edycji show „Twoja twarz brzmi znajomo” u boku Macieja Rocka zastąpi go Agnieszka Hyży. Przed laty cała trójka występowała w programie „Się kręci”. „Przez wiele lat byliśmy nierozłącznym teamem (…) Aga, bardzo się cieszę, trzymam kciuki i jestem pewien, że będziesz świetna!” ocenił  na Instagramie poprzedni gospodarz programu.

– Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale to nie jest tak, że te relacje się skończyły. Nadal się spotykamy, mamy kontakt, widzieliśmy się dosłownie kilka dni temu. Maciek odwiedził nas na planie drugiego odcinka i troszkę posiedzieliśmy razem, nawet zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie i myślę, że za chwilę puszczę je świat, bo już mogę to zrobić oficjalnie. Znamy się już tyle lat i tyle ze sobą przeszliśmy, że otwarcie rozmawiamy o różnych kwestiach – mówi agencji Newseria Lifestyle Agnieszka Hyży.

Prezenterka zaznacza, że zawsze życzy swojemu koledze jak najlepiej. Wie, że profesjonalnie wykonuje swoją pracę, jest rzetelny, ale też niezwykle kreatywny, a właśnie tacy ludzie odnoszą sukces w mediach i w sieci. Ona sama z przyjemnością śledzi chociażby kanał na YouTubie „Domówka u Dowborów”.

– Myślę, że przed Maćkiem jeszcze wiele różnych wyzwań. On się też świetnie odnalazł w internecie. Uważam, że ani ja, ani Maciek Rock, ani wielu innych z nas z telewizji nie znalazło takiego mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie, jak zrobił to Maciek Dowbor. I myślę, że w perspektywie czasowej, wybiegając za horyzont tego, co się wydarzy w telewizji, w telewizji linearnej, to Maciek Dowbor jest dużo, dużo dalej niż my – mówi.

Agnieszka Hyży mocno kibicuje Maciejowi Dowborowi w jego poczynaniach i czeka na jego kolejne projekty zawodowe. Media spekulują o jego transferze do TVP.

– Wiem, że on kocha telewizję i w związku z tym mocno wierzę w to, że na pewno go jeszcze nie raz zobaczymy na wizji – dodaje prezenterka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.