Newsy

Agnieszka Kaczorowska: Mój mąż sam decyduje o tym, jak się ubiera. Czasami dokupuję mu tylko golfy, ale po wcześniejszej konsultacji dotyczącej koloru

2019-01-11  |  06:16

Agnieszka Kaczorowska przyznaje, że z prawdziwą przyjemnością patrzy na mężczyzn, którzy są ubrani klasycznie i elegancko. Jej zdaniem podstawą męskiej stylizacji powinna być dobrze skrojona marynarka i dopasowane spodnie. W zestawie mogą się pojawić drobne akcenty casualowe bądź sportowe, ale całość ma prezentować się gustownie i z klasą. Aktorka zdradza też, że jej mąż ma bardzo dobre wyczucie stylu i lubi sam kompletować swoją garderobę.

 Zdaniem Agnieszki Kaczorowskiej modny i elegancki mężczyzna wie, że jakość jest ważniejsza niż ilość. Nie poluje więc na promocje w sieciówkach, a stawia na ubrania oryginalne, choć niezbyt ekstrawaganckie. Najbardziej preferuje umiarkowaną elegancję przełamaną modnym dodatkiem.

Uwielbiam mężczyzn, którzy dobrze wyglądają, po męsku, czyli nie idą za trendami sieciówkowymi. Uwielbiam, jak mężczyzna jest ubrany w garnitur, koszulę czy golf. Nie zawsze musi to być elegancko, może być trochę casualu w tym, ale żeby to dalej było męskie – mówi agencji Newseria Agnieszka Kaczorowska, aktorka.

Kaczorowska zdradza też, że nie ma wpływu na to, jakie ubrania trafiają do szafy jej męża. On sam bowiem ma bardzo dobry gust. Zna też atuty swojej sylwetki i wie, w czym dobrze wygląda

On głównie wybiera sam to, w czym lubi chodzić, ale jak już wiem, co mu się podoba i na co ma teraz ochotę, to często mu coś tam dokupuję, tylko wcześniej muszę się upewnić, że w tym kolorze na pewno będzie chodził. On np. lubi golfy, bardzo często dokupujemy jakieś golfy, tylko muszę się zawsze upewnić, czy ten kolor na pewno będzie odpowiedni – mówi Agnieszka Kaczorowska.

Aktorka podkreśla, że kwestii doboru stylizacji na daną okazję jej mąż jest zawsze zdecydowany i nie zalicza modowych wpadek.

– Maciek sam decyduje o tym, jak się ubiera. Pyta mnie o zdanie, czy to dobrze wygląda, czy takie zestawienie jest OK, ale to nie ja mu wybieram garderobę – mówi Agnieszka Kaczorowska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.