Newsy

Agnieszka Mielczarek: Nie żywię na co dzień Ani i Roberta Lewandowskich. Ania sama ma wspaniałe przepisy i często korzystam z jej produktów

2017-11-24  |  06:47

Agnieszka Mielczarek jest coachem zdrowia i podpowiada, jak ułożyć dobrze zbilansowaną dietę. Od blisko pół roku prowadzi też firmę cateringową. O nowej działalności żony Pascala Brodnickiego zrobiło się głośno już na samym początku. Na swoim profilu na Instagramie pochwaliła się bowiem, że jej pierwszymi klientami są Anna i Robert Lewandowscy. W sieci zawrzało, a internauci byli nieco zaskoczeni, że taka specjalistka żywieniowa i autorka książek, w których poleca własne przepisy na fit dania, sama nie gotuje, a korzysta z usług innej dietetyczki. Mielczarek wyjaśnia jednak, że nie przygotowuje dla pary codziennych posiłków, a wtedy był to jedynie catering na sesję z piłkarzem.

– Jeśli chodzi o posiłki dla najbardziej znanych sportowców, czyli Ani i Roberta Lewandowskich, to było nieporozumienie w tym sensie, że owszem, przygotowywałam posiłek – catering na sesję fotograficzną, w której Pan Robert Lewandowski brał udział, ale ja absolutnie na co dzień ich nie żywię – mówi agencji Newseria Agnieszka Mielczarek, coach zdrowia i żywienia.

Agnieszka Mielczarek podkreśla natomiast, że podziwia żonę piłkarza za kreatywność i ceni jej pomysły na zdrowe potrawy.

Ania Lewandowska ma wspaniałe przepisy, które są inspiracją dla mnóstwa ludzi pracujących ze zdrowym żywieniem, w tym dla mnie, bardzo często używam jej produktów i cieszę się, że mogę o tym opowiedzieć – mówi Agnieszka Mielczarek.

Mielczarek przyznaje, że jej nowa działalność to był strzał w dziesiątkę. Firma cateringowa Biobistro błyskawicznie się rozwija i ciągle zdobywa nowych klientów. To propozycja dla tych, którzy chcą się odżywiać bardzo smacznie, jednocześnie unikając produktów obciążających organizm.  

– Zapotrzebowanie jest bardzo duże. Stworzyłam ofertę dla ludzi, którzy są świadomi, którzy chcą bardzo zdrowo jeść, ale również bardzo smacznie i świeżo, więc my mamy mniejszy zasięg, natomiast mamy bardzo fajnych i świadomych klientów. Nasz catering jest bardzo zdrowy i bardzo dużo ludzi z problemami zdrowotnymi się do nas zgłasza, ale też ludzi znanych, którzy chcą świetnie wyglądać, także ludzi, którzy mają problemy ze skórą czy z kiepskimi wynikami zdrowotnymi, więc absolutnie znaleźliśmy swoją niszę i bardzo dobrze funkcjonujemy – mówi Agnieszka Mielczarek.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.