Newsy

Agnieszka Popielewicz: zwiewna suknia i naturalny makijaż to trendy ślubne 2014 roku

2014-04-01  |  06:50

W tym roku modna panna młoda powinna mieć zwiewną suknię, naturalny makijaż oraz lekką fryzurę. Kreatorzy sukien ślubnych przygotowali już propozycje na nadchodzący sezon. Coraz popularniejsze stają się też wesela z motywem przewodnim.

Nadchodzącej wiosny modne będą asymetryczne, transparentne dekolty, koronkowe suknie, błyszczące i przezroczyste tkaniny oraz odsłonięte ramiona. Odważniejsza panna młoda może tej wiosny zamiast sukni wybrać ślubne spodnie, np. u Givenchy lub zamiast tradycyjnego welonu na głowę nałożyć kapelusz, np. od hiszpańskiej marki Yolan Cris.

Przeglądając trendy na ten rok, mam wrażenie, że będzie bardzo delikatnie. Odchodzi się od wielkich sukni. Jest zwiewnie, jest koronkowo ocenia Agnieszka Popielewicz, prezenterka telewizyjna i autorka portalu ślubnego powiedzmytak.pl

Coraz większą popularność zyskują śluby i wesela z motywem przewodnim. Nowoczesne pary młode starają się odejść od tradycyjnych ceremonii i mają własne, często odbiegające od klasycznych koncepcji, pomysły na celebrację tego wyjątkowego wydarzenia.

Ostatnio bardzo mi się spodobał motyw pawich piór. Widziałam też przepiękny pomysł na koronkowy ślub, czyli koronka, która się przewija od zaproszeń, poprzez suknię, aż po dekoracje mówi Agnieszka Popielewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Młode pary w Polsce chcą coraz częściej, tak jak dzieje się to za granicą, móc zorganizować ślub i wesele w plenerze, na łonie natury.  Plaża, ogród czy park to wymarzona sceneria ślubna wielu panien młodych. Dzięki zmieniającym się regulacjom prawnym i większej przychylności urzędników do niecodziennych pragnień nowożeńców, takich nietypowych zaślubin odbywa się w kraju coraz więcej.

Agnieszka Popielewicz udziela pomocnych rad przy planowaniu uroczystości ślubnych na portalu Agnieszki Popielewicz powiedzmytak.pl.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.