Mówi: | Agnieszka Popielewicz |
Funkcja: | dziennikarka |
Agnieszka Popielewicz: zwiewna suknia i naturalny makijaż to trendy ślubne 2014 roku
W tym roku modna panna młoda powinna mieć zwiewną suknię, naturalny makijaż oraz lekką fryzurę. Kreatorzy sukien ślubnych przygotowali już propozycje na nadchodzący sezon. Coraz popularniejsze stają się też wesela z motywem przewodnim.
Nadchodzącej wiosny modne będą asymetryczne, transparentne dekolty, koronkowe suknie, błyszczące i przezroczyste tkaniny oraz odsłonięte ramiona. Odważniejsza panna młoda może tej wiosny zamiast sukni wybrać ślubne spodnie, np. u Givenchy lub zamiast tradycyjnego welonu na głowę nałożyć kapelusz, np. od hiszpańskiej marki Yolan Cris.
– Przeglądając trendy na ten rok, mam wrażenie, że będzie bardzo delikatnie. Odchodzi się od wielkich sukni. Jest zwiewnie, jest koronkowo – ocenia Agnieszka Popielewicz, prezenterka telewizyjna i autorka portalu ślubnego powiedzmytak.pl
Coraz większą popularność zyskują śluby i wesela z motywem przewodnim. Nowoczesne pary młode starają się odejść od tradycyjnych ceremonii i mają własne, często odbiegające od klasycznych koncepcji, pomysły na celebrację tego wyjątkowego wydarzenia.
– Ostatnio bardzo mi się spodobał motyw pawich piór. Widziałam też przepiękny pomysł na koronkowy ślub, czyli koronka, która się przewija od zaproszeń, poprzez suknię, aż po dekoracje – mówi Agnieszka Popielewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Młode pary w Polsce chcą coraz częściej, tak jak dzieje się to za granicą, móc zorganizować ślub i wesele w plenerze, na łonie natury. Plaża, ogród czy park to wymarzona sceneria ślubna wielu panien młodych. Dzięki zmieniającym się regulacjom prawnym i większej przychylności urzędników do niecodziennych pragnień nowożeńców, takich nietypowych zaślubin odbywa się w kraju coraz więcej.
Agnieszka Popielewicz udziela pomocnych rad przy planowaniu uroczystości ślubnych na portalu Agnieszki Popielewicz powiedzmytak.pl.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-09-13: Monika Miller: Zastanawiam się, czy chcę ślubu tradycyjnego, czy na przykład na plaży w Macedonii. Myślę też, czy zaprosić gości i czy chcę rodzinę
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-06-06: Handel w sieci nie zwalnia mimo zawirowań w gospodarce. Coraz większą rolę odgrywa w nim sztuczna inteligencja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.