Mówi: | Agnieszka Popielewicz |
Funkcja: | dziennikarka |
Agnieszka Popielewicz: zwiewna suknia i naturalny makijaż to trendy ślubne 2014 roku
W tym roku modna panna młoda powinna mieć zwiewną suknię, naturalny makijaż oraz lekką fryzurę. Kreatorzy sukien ślubnych przygotowali już propozycje na nadchodzący sezon. Coraz popularniejsze stają się też wesela z motywem przewodnim.
Nadchodzącej wiosny modne będą asymetryczne, transparentne dekolty, koronkowe suknie, błyszczące i przezroczyste tkaniny oraz odsłonięte ramiona. Odważniejsza panna młoda może tej wiosny zamiast sukni wybrać ślubne spodnie, np. u Givenchy lub zamiast tradycyjnego welonu na głowę nałożyć kapelusz, np. od hiszpańskiej marki Yolan Cris.
– Przeglądając trendy na ten rok, mam wrażenie, że będzie bardzo delikatnie. Odchodzi się od wielkich sukni. Jest zwiewnie, jest koronkowo – ocenia Agnieszka Popielewicz, prezenterka telewizyjna i autorka portalu ślubnego powiedzmytak.pl
Coraz większą popularność zyskują śluby i wesela z motywem przewodnim. Nowoczesne pary młode starają się odejść od tradycyjnych ceremonii i mają własne, często odbiegające od klasycznych koncepcji, pomysły na celebrację tego wyjątkowego wydarzenia.
– Ostatnio bardzo mi się spodobał motyw pawich piór. Widziałam też przepiękny pomysł na koronkowy ślub, czyli koronka, która się przewija od zaproszeń, poprzez suknię, aż po dekoracje – mówi Agnieszka Popielewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Młode pary w Polsce chcą coraz częściej, tak jak dzieje się to za granicą, móc zorganizować ślub i wesele w plenerze, na łonie natury. Plaża, ogród czy park to wymarzona sceneria ślubna wielu panien młodych. Dzięki zmieniającym się regulacjom prawnym i większej przychylności urzędników do niecodziennych pragnień nowożeńców, takich nietypowych zaślubin odbywa się w kraju coraz więcej.
Agnieszka Popielewicz udziela pomocnych rad przy planowaniu uroczystości ślubnych na portalu Agnieszki Popielewicz powiedzmytak.pl.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-09-13: Monika Miller: Zastanawiam się, czy chcę ślubu tradycyjnego, czy na przykład na plaży w Macedonii. Myślę też, czy zaprosić gości i czy chcę rodzinę
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-06-06: Handel w sieci nie zwalnia mimo zawirowań w gospodarce. Coraz większą rolę odgrywa w nim sztuczna inteligencja
- 2024-06-13: Allegro wchodzi do kolejnych krajów europejskich. Platformy sprzedażowe uruchomi niedługo na Węgrzech, w Słowenii i Chorwacji
- 2024-01-16: Roślinne burgery czy parówki znajdują coraz więcej zwolenników. Ponad połowa Polaków już ich próbowała
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.