Mówi: | Anna Dereszowska |
Funkcja: | aktorka |
Anna Dereszowska: Mam dosyć grubą skórę. Przed krytyką bronić się pomaga prawnik i psycholog
Aktorka stara się nie przejmować negatywnymi opiniami na swój temat. Jej zdaniem, internetowy hejt to znak obecnych czasów, w których ludzie przestali doceniać pracę innych i nieproszeni wchodzą z butami w ich życie prywatne. Trzeba jednak umieć sobie z nimi radzić. Najlepiej więc konsekwentnie robić swoje, nie czytać złośliwych komentarzy i plotkarskich portali, w których prym wiedzie pogoń za sensacją. Aktorka przyznaje też, że sama w sytuacjach kryzysowych korzysta z pomocy psychologa.
Dereszowska przyznaje, że popularność i rozpoznawalność bywa uciążliwa zwłaszcza, gdy opinia publiczna zamiast interesować się osiągnięciami zawodowymi, skupia swoją uwagę na życiu prywatnym danej gwiazdy i jej bliskich osobach.
– Ja doświadczam tego tylko na naszą małą polską skalę i naprawdę mam dosyć grubą skórę, ale bywa tak, że mnie to oczywiście dotyka. A najbardziej dzieje się tak wtedy, kiedy dotyka moją rodzinę, kiedy moja rodzina rykoszetem dostaje to, co było skierowane we mnie i wówczas mnie to boli – mówi agencji Newseria Anna Dereszowska, aktorka.
Aktorka stara się nie brać sobie do serca negatywnych komentarzy, czasem jednak hejterzy są bezlitośni i nie mają żadnych oporów, by kogoś zniszczyć. Jeśli do tego dochodzi jeszcze zła passa w życiu zawodowym i kłopoty w związku, to już tylko krok od załamania nerwowego. W takich sytuacjach trzeba sięgać po fachową pomoc.
– Są oczywiście mechanizmy, które pozwalają się bronić. Jest przede wszystkim prawnik, jest psycholog, kto może pomóc w takich sytuacjach skrajnych, kiedy rzeczywiście już nie potrafimy odsunąć tego od siebie. Ja po taką pomoc, akurat nie w tym momencie, ale z czystym sumieniem sięgam, bo to jest narzędzie do tego, żeby sobie pomóc – mówi Anna Dereszowska.
Dereszowska nie wstydzi się mówić o swoich problemach. Podkreśla też, że jej samej rozmowy z psychoterapeutą bardzo pomogły – odblokowały i nastawiły na właściwy tok myślenia.
Czytaj także
- 2025-06-18: Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
- 2025-06-17: Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]
- 2025-06-13: Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
- 2025-06-25: Anna Powierza: W wakacje jadę z córką pod namiot rozkładany na dachu samochodu. Będziemy nad samym brzegiem jeziora
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-06-05: Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet
- 2025-06-06: Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
- 2025-06-23: Bartłomiej Nowosielski: Osoby z chorobą otyłościową są stygmatyzowane. Hejterów nie obchodzi to, że po drugiej stronie jest człowiek z emocjami
- 2025-05-15: Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
- 2025-04-17: Dramatyczna sytuacja w opiece długoterminowej. Kolejki oczekujących są coraz dłuższe [DEPESZA]
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.