Newsy

Anna Kalczyńska: Nie mam siły ani czasu, żeby chodzić po sklepach. Korzystam z pomocy stylistki

2016-04-20  |  06:50

W kwestii kształtowania wizerunku Anna Kalczyńska zdaje się na pomoc stylistki. Twierdzi, że sama nie ma czasu ani ochoty na odzieżowe zakupy przed oficjalnymi imprezami. Zapewnia też, że w przeciwieństwie do wielu innych gwiazd show-biznesu nie jest fanatyczną miłośniczką butów.

Za wizerunek Anny Kalczyńskiej od dłuższego czasu odpowiedzialna jest Alicja Napiórkowska, stylistka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem zawodowym. To ona wybiera kreacje, w których gwiazda TVN pokazuje się podczas oficjalnych imprez. Anna Kalczyńska twierdzi, że przy jej stylu życia pomoc eksperta jest niezbędna jej dzień wypełnia bowiem nie tylko praca, lecz także opieka nad trójką dzieci.

– Nie miałabym zwyczajnie już siły ani czasu na to, żeby jeszcze latać po sklepach i wybierać jakieś propozycje, kreacje i dopasowywać je do swojego stylu – mówi Anna Kalczyńska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda TVN jest zadowolona ze współpracy z Alicją Napiórkowską. Twierdzi jednak, że nigdy nie zdaje się całkowicie na jej propozycje. Nie mogłaby się bowiem pokazać w kreacji, w której nie czuje się komfortowo. Wszystkie stylizacje są więc efektem kompromisu między wizją stylistki a potrzebami i gustem samej Kalczyńskiej.

– To są propozycje co do których muszę jakoś się ustosunkować. Muszę się w tym po prostu dobrze czuć, muszę się odnaleźć w danej kreacji – mówi Anna Kalczyńska.

Poza oficjalnymi wystąpieniami prezenterka TVN ubiera się swobodnie, w casualowym stylu. Zwłaszcza w kwestii obuwia stawia na wygodę szpilki wkłada głównie na wieczorne wyjścia i wtedy jest w stanie kupić nawet dość drogą parę. W przeciwieństwie do większości gwiazd nie kolekcjonuje natomiast butów.

– Na co dzień biegam z trójką dzieci, więc muszę przede wszystkim czuć się wygodnie i komfortowo, żeby po prostu czuć się w tym i odpowiednio, i żeby móc podbiec, jeśli to jest konieczne, czy wejść do piaskownicy – mówi Anna Kalczyńska.

Styl Anny Kalczyńskiej budzi duże zainteresowanie stylistów. Większość uznaje gwiazdę TVN za nową ikonę mody, według innych Kalczyńska wciąż poszukuje własnego sposobu wyrażania siebie poprzez strój. Krytycznie o kreacjach prezenterki wyraża się m.in. Joanna Horodyńska. Jej zdaniem styl Kalczyńskiej jest nierówny, a stylizacje przypadkowe.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.