Mówi: | Anna Kerth |
Funkcja: | aktorka, life coach |
Anna Kerth: Polacy są za biedni, żeby kupować tanie ubrania. Lepiej kupić coś dobrej jakości
Aktorka chętnie kupuje ubrania z sieciówek. Muszą mieć jednak dobrą jakość i klasyczny styl. Anna Kerth nie ukrywa, że lubi też marki premium, są one bowiem gwarancją wysokiej jakości wykonania i mogą służyć przez kilka sezonów. Chętnie łączy ubrania ekskluzywnych marek i te z sieciówek w jednej stylizacji.
Anna Kerth jest zwolenniczką ponadczasowej, klasycznej elegancji. Twierdzi, że taki styl najlepiej pasuje do jej sylwetki i typu urody. Chętnie nosiłaby mocniejsze, odważniejsze kolory i nieco inne fasony, zdaje sobie jednak sprawę z tego, że nie wyglądałaby w nich tak dobrze. Zdaniem aktorki klasyczne stylizacje mają też jeszcze inną zaletę.
– Klasyka czy stonowane kolory zawsze się sprawdzają, niezależnie od tego, czy idziemy na jakąś premierę, czy na skromniejszy obiad – mówi Anna Kerth agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
W szafie aktorki można znaleźć zarówno ubrania luksusowych marek, jak i pochodzące z popularnych sieciówek. Anna Kerth chętnie kupuje tańszą odzież, pod warunkiem że odznacza się ona wysoką jakością wykonania. Lubi też łączyć ubrania luksusowe z tańszymi w jednej stylizacji.
– Lubię sieciówki, jeżeli mają dobrą jakość i jeżeli są klasyczne, bo najbardziej w to celuję. Jeżeli jest więc dobra jakość, to nie mam problemu z sieciówkami – mówi Anna Kerth.
Aktorka nie ukrywa jednak, że lubi też ubrania z segmentu premium, są one bowiem dobrej jakości. Aktorka wyznaje zasadę, że nie stać jej na kupowanie rzeczy tanich.
– Nie jestem materialistką, natomiast od dziecka byłam uczona takiej zasady, która możliwe, że jest maksymą Polaków, że jesteśmy za biedni, żeby kupować tanio. Wydaje mi się, że dobrze jest mieć coś bardzo dobrego. Nawet jeśli to kosztuje dużo pieniędzy, to można te rzeczy użyć później wielokrotnie – mówi Anna Kerth.
Aktorce bardzo podobają się propozycje nowej na polskim rynku marki Tallinder, która plasuje się pomiędzy popularnymi sieciówkami a markami z segmentu premium.
Czytaj także
- 2024-04-02: Rynek wynajmu krótkoterminowego bardzo szybko rośnie. Co roku przybywa na nim kilka tysięcy apartamentów i domów wakacyjnych
- 2024-04-12: Rynek nieruchomości premium w Polsce szybko rośnie. Do Europy Zachodniej sporo nam jeszcze brakuje
- 2024-04-03: Monika Richardson: Nowy kolor włosów to nowa energia. Dzisiaj jestem ruda, ale jutro może wrócę do fioletowych
- 2024-02-16: Anna Jurksztowicz: Powinniśmy mieć większą wiedzę na temat osteoporozy. Po 50. roku życia należy mierzyć wzrost i badać gęstość kości
- 2024-02-08: Joanna Liszowska: W tłusty czwartek zawsze ten jeden pączek na szczęście jest wskazany. Ale nie trzeba się objadać, żeby potem nie mieć wyrzutów sumienia i brzuch nie bolał
- 2024-02-14: Monika Richardson: Styl zarządzania własnym biznesem to skomplikowana sprawa. Mój styl jest partnerski – nie na kumpelę, ale i nie na złą babę czy żmiję
- 2024-01-04: Radosław Liszewski: Nie mam nałogów, z którymi muszę walczyć. Moje jedyne postanowienie noworoczne jest więc takie, że jeszcze bardziej wezmę się za siebie, żeby lepiej wyglądać
- 2024-01-11: Kobiety zwykle jeżdżą bezpieczniej niż mężczyźni i rzadziej powodują wypadki. Stereotypy dotyczące ich stylu jazdy wciąż jednak są żywe
- 2023-11-02: Destylarnia w Starogardzie Gdańskim przechodzi gruntowną rewitalizację. Jedna z największych fabryk w mieście ma się wkrótce stać wielkim centrum logistycznym
- 2023-10-25: W czwartek przedpremierowy pokaz filmu świątecznego „Uwierz w Mikołaja”. Autorką scenariusza jest Ilona Łepkowska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.