Newsy

Anna Korcz jedną z bohaterek książki „Serce nie ma zmarszczek”. Publikacja walczy z kreowanym w mediach kultem młodości

2020-02-04  |  06:21

Autorką książki „Serce nie ma zmarszczek. The Inner Power” jest projektantka Dorota Goldpoint. Znajdują się w niej osobiste rozmowy ze znanymi kobietami w dojrzałym wieku. Anna Korcz została jedną z bohaterek publikacji. Aktorka zna się z projektantką już od dłuższego czasu. Twierdzi, że współpraca z nią zawsze wiąże się z pozytywnymi emocjami i niezwykłym profesjonalizmem. Zdjęcia do książki, które wykonała Marlena Bielińska, są jej zdaniem bardzo naturalne i szczere.

Książka Doroty Goldpoint podejmuje polemikę z kreowanym w mediach kultem młodości. Pokazuje, że dojrzałe kobiety także mogą być atrakcyjne, pełne energii i chęci do działania. Anna Korcz uważa projektantkę i autorkę za osobę niezwykle elegancką i ciepłą. Dzięki temu każdą współpracę z nią zalicza do niezapomnianych i niezwykle owocnych.

– Współpraca z Dorotą Goldpoint jest fantastycznym przeżyciem. Artystka czy aktorka zawsze może być pewna, że będzie „zaopiekowaną” i nic jej nie zaskoczy. Dorota ma w sobie olbrzymią klasę i kindersztubę. Jest niezwykle wykształconą, ciepłą i empatyczną kobietą. Praca z nią zawsze  jest elegancka – mówi agencji Newseria Lifestyle Anna Korcz.

Zdjęcia, które znajdują się w książce Doroty Goldpoint, wykonała Marlena Bielińska. Zdaniem Korcz są one niezwykle naturalne i pełne klasy. Aktorka tłumaczy, że autorka fotografii jest prywatnie osobą empatyczną i pełną ciepła. Według Korcz Bielińska pragnie ukazać bohaterki swoich prac w możliwie najpiękniejszy sposób. 

– Marlena Bielińska, autorka zdjęć, kiedyś była modelką. Jest piękną kobietą, szalenie kochającą inne kobiety, co się bardzo rzadko zdarza. Poza tym jest również niezwykle zdolna. Fotografie przedstawiają nas w bardzo naturalny sposób, są zgodne z prawdą. Marlena umie wydobyć z kobiet to, co jest według niej najważniejsze – tłumaczy Anna Korcz.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Klaudia Carlos: Propozycja Kingi Dobrzyńskiej dotycząca „Pytania na śniadanie” sprawiła mi wielką radość i przyjemność. To dla mnie duży awans zawodowy

Gospodyni „Pytania na Śniadania” nie ukrywa, że angaż do tego formatu to dla niej duży zaszczyt i szansa na zawodowy rozwój. Jest więc ogromnie wdzięczna szefowej Kindze Dobrzyńskiej, że to właśnie ją wzięła pod uwagę i powierzyła to zadanie. Klaudia Carlos ma wieloletnie doświadczenie zawodowe i nie bierze sobie do serca krytyki widzów, którzy byli przyzwyczajeni do poprzedniej ekipy porannego programu. Nie chce także komentować zarzutów, które pojawiają się w sieci pod adresem nowych prowadzących

Handel

Handel odczuwa kryzys demograficzny. Pracownicy zagraniczni i automatyzacja sposobem na niedobór kadr

30 proc. firm handlowych uważa niedostępność pracowników za ważną lub bardzo ważną barierę w rozwoju – wynika z Miesięcznego Indeksu Koniunktury PIE z lipca br. Ponad dwukrotnie więcej uznało, że są nią wysokie koszty pracownicze. Brak kadr, który odczuwalny jest w wielu różnych branżach, często nawet mocniej niż w handlu, oznacza konieczność sięgania po pracowników z zagranicy oraz inwestowania w automatyzację.

Teatr

Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa

Najnowsza sztuka warszawskiego Och-Teatru przedstawia losy matki – przedwcześnie owdowiałej, ekscentrycznej Aurory i jej córki Emmy, która jak najszybciej chce wyjść za mąż, by uwolnić się od wpływu rodzicielki. Aleksandra Popławska, wcielająca się w rolę tej pierwszej, zaznacza, że kobiety łączy bliska, ale trudna, wręcz toksyczna więź. Jej zdaniem podobne relacje można zaobserwować również w polskich domach. Dlatego też, ta opowieść z przesłaniem powinna skłonić odbiorców do przemyśleń, bo być może jakieś sytuacje w ich rodzinach wymagają szybkiego uzdrowienia. Spektakl „Czułe słówka” powstał na podstawie jednego z najgłośniejszych amerykańskich filmów sezonu 1983/1984, jednak teatralna wersja została nieco zmodyfikowana.