Newsy

Anna Korcz: Lubię być gdzieś z boczku, nie na świeczniku. W związku z tym niemal zawsze wybieram czerń

2019-04-04  |  06:21

Aktorka tłumaczy, że czerń zawsze kojarzy się z klasyką i dobrym smakiem. Ten kolor pozwala się czuć niezwykle elegancko, a jednocześnie za bardzo nie rzucać się w oczy. Sprawdza się zarówno podczas wielkich wyjść, jak i w codziennych stylizacjach. Aktorka podkreśla, że nie lubi eksperymentować z trendami. Ceni sobie przede wszystkim prostotę.

Anna Korcz może się pochwalić idealną figurą i doskonałym wyczuciem stylu. Nie raz udowodniła już, że potrafi się ubrać gustownie i bardzo kobieco. Aktorka zdradza, że jej szafa jest pełna czerni.

– W czerni zawsze czuję się najskromniej, a jednocześnie bardzo elegancko. Przyznam, że lubię się schować w czerni. Generalnie jestem taką osobą, która jednak lubi być gdzieś z boczku, nie lubi być na świeczniku, w związku z czym właściwie wybieram czerń – mówi agencji Newseria Lifestyle Anna Korcz.

Aktorka podkreśla jednak, że od czasu do czasu lubi pobawić się kolorami – zwłaszcza w miesiącach letnich. W grę nie wchodzą jednak żadne jaskrawe barwy ani beże czy brązy.

– Kocham granaty. Na czas wakacji nad morzem, w słońcu biel i granat wyglądają przepięknie. Gorzej natomiast widzę się w takich różnych beżo-bielach, ponieważ wydaję mi się, że w nich potężnieję, a ja jednak wolę się schować – mówi.

Anna Korcz przyznaje, że komponując swoje stylizacje na różne okazje przede wszystkim stawia na klasykę. Nie podąża za trendami, bo jej zdaniem, zabawa modą może mieć różne konsekwencje, zwłaszcza jeśli ktoś na ogół nie lubi zwracać na siebie uwagi.

– Jestem osobą, która nie umie bawić się modą. Kocham klasykę, wszystko, co jest związane z prostotą, zarówno w sferze mody, jak i w sferze architektury, wnętrz i w ogóle w życiu kocham prostotę. Nie lubię kwiecistego stylu, wolę mówić prosto, zwyczajnie, tak, żeby mnie rozmówca słyszał, oczywiście hejt robi swoje i zawsze człowieka gdzieś tam umieszczą jako zakłamanego, ale to nieprawda. Zawsze mówię to, co mam w sercu – mówi Anna Korcz.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.