Newsy

Anna Popek chce urządzić mieszkanie niczym pałac

2015-09-25  |  06:50

Anna Popek wciąż wykańcza swoje nowe mieszkanie, które kupiła kilka miesięcy temu. Dziennikarka właśnie wybrała kafelki. W ogrodzie posadziła też swoje pierwsze drzewo. Marzy jej się urządzenie domu jak pałacu.

 Wybrałam już kafelki i wreszcie prace ruszyły. Będzie Palazzo w jednej łazience i Tempelhof w drugiej. Tak mi się wydaje, że tak się nazywają. Chyba z kolekcji Maćka Zienia Tubądzin. Będzie industrialne, bo moje dzieci chcą mieszkać w takim stylu hipstersko-industrialnym. Mnie natomiast marzy się wielki pałac, więc na tych kilkudziesięciu metrach taki sobie uczynię – mówi Anna Popek w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Prace w mieszkaniu trwają od lipca. Dziennikarka urządza je wraz z córkami, Małgorzatą i Oliwią, pod okiem projektantki-przyjaciółki.

Mamy taki podział, że za kuchnię odpowiada moja młodsza córka, a za salon odpowiadam ja. Moja starsza córka odpowiada natomiast za swój pokój i za ogródek – zdradza Anna Popek.

W ogródku również zaczęły się prace.

Posadziłam już pierwsze drzewo i pierwszą roślinkę i obie rośliny się przyjęły, myślę, że to dobry znak na przyszłość – mówi dziennikarka.

Anna Popek obecnie wraz z Michałem Olszańskim prowadzi program „Pytanie na śniadanie”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.