Newsy

Anna Popek o Magdalenie Ogórek: Czasami się spotykamy. Naszą relację trudno jednak nazwać przyjaźnią

2017-11-20  |  06:43

Dziennikarka przyznaje, że choć w show-biznesie trudno o prawdziwą przyjaźń, to jednak warto zadbać o dobre relacje z ludźmi, z którymi współpracuje się przy realizacji różnych projektów. Prezenterka nie ukrywa, że bardzo ceni sobie na przykład znajomość z Magdaleną Ogórek. Obie panie często spotykają się nie tylko na gruncie zawodowym.

Annę Popek i Magdalenę Ogórek można spotkać chociażby na tym samym czerwonym dywanie. Na przykład na premierowym pokazie produkcji „Dwie korony”, opowiadającej historię ojca Maksymiliana Kolbe, obie panie chętnie pozowały razem do zdjęć i widać było, że dobrze bawią się w swoim towarzystwie.

– Czasami się spotykamy, bywamy w tym samym kręgu, więc zdarza się, że jesteśmy w różnych miejscach w podobnych okolicznościach towarzyskich, oczywiście – jak osoby, które się znają – kulturalnie się do siebie odnosimy – mówi agencji Newseria Anna Popek, prezenterka.

Prezenterka wyjaśnia, że trudno mówić o przyjaźni, ale na pewno jest wzajemny szacunek i spora nić porozumienia.

– Trudno nazwać przyjaźnią naszą relację, bo przyjaźń jednak wymaga częstych spotkań, pewnego otwarcia i powiedziałabym nawet intymności, mam takie stare przyjaźnie z podstawówki, z ogólniaka, to nazywam prawdziwą przyjaźnią, natomiast towarzysko znamy się i lubimy – dodaje Anna Popek.

Już podczas kampanii prezydenckiej Anna Popek w pochlebnych słowach wypowiadała się o kandydatce SLD.  Podkreślała wtedy, że Magdalena Ogórek ma duże predyspozycje do tego, żeby zaistnieć w show-biznesie i z pewnością będzie umiała dobrze wykorzystać swoją popularność. Teraz panie łączy także miejsce pracy – obie spełniają się jako prezenterki TVP.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Media

Krystyna Janda: Wczesne wykrycie raka piersi może uratować życie. Już nie wiem, jak to tłumaczyć, namawiać i udowadniać kobietom

Aktorka nie może pojąć, skąd taka niechęć Polek do badań. Jej zdaniem trzeba wszelkimi możliwymi sposobami docierać do pań z informacją, jak ważna jest profilaktyka i mammografia, dzięki którym można wykryć nowotwór już we wczesnym stadium, co daje większe szanse na wyleczenie. Kampania „Masz Wybór”, którą wspiera Krystyna Janda, ma też na celu edukację pacjentek, u których zdiagnozowano raka piersi, ich rodzin, a także tych kobiet, które nadal trudno przekonać do badań.  Chodzi o to, by uświadomić je, że mają do wyboru różne terapie w leczeniu nowotworu, a w trakcie kuracji i rekonwalescencji nie pozostaną bez opieki.

Media

Michał Kempa o Marcinie Prokopie: Musimy być trochę jednym ciałem. Marcin okazał się dobrym nauczycielem

Komik uważa, że dopiero live’y tak naprawdę weryfikują talent. Widzowie oglądają bowiem poczynania uczestników i mają pewność, że w tym momencie nic nie zostało podrasowane ani zmienione. Michał Kempa dopiero od tej edycji partneruje na scenie Marcinowi Prokopowi. Zastąpił Szymona Hołownię, który był związany z programem „Mam talent!” od samego początku.

Konsument

Budownictwo drewniane może zyskać na zmianach w prawie. Możliwy nawet trzykrotny wzrost liczby oddawanych domów z drewna

Możliwość budowania domów do 70 mkw. powierzchni bez konieczności uzyskania pozwolenia może pozytywnie wpłynąć na branżę budownictwa drewnianego. – Szacujemy, że rocznie liczba domów drewnianych oddawanych do użytku wzrośnie z 950 do 2,5 tys. – mówi Tomasz Szlązak, prezes spółki Polskie Domy Drewniane. Tym bardziej że średnia powierzchnia dziś stawianych domów, choć dziś wynosi trochę więcej niż 70 mkw., to jednak systematycznie spada. Budownictwo drewniane będzie zyskiwać na popularności także w obliczu spodziewanych regulacji na poziomie unijnym dotyczących redukcji śladu węglowego w branży.

Konsument

Polska firma opracowała robota do mieszania drinków. Planuje z nim ekspansję na największe europejskie miasta

Polski start-up opracował automatyczny bar, który zastąpi barmana w obsłudze klientów. Poley.me może rozładować kolejki w dyskotekach, barach czy na masowych koncertach. Innowacyjność polskiego autonomicznego baru polega na wykorzystaniu sztucznej inteligencji, która może sama zaproponować łączenie smaków dopasowane do gustów klienta. Wrocławski start-up w pierwszej kolejności chce podbić lokalny rynek oraz Warszawę, a potem planuje ekspansję na europejskie metropolie.