Newsy

Anna Rusowicz: Mam głos, który teleportuje ludzi do dawnych lat. Już nie błądzę i nie szukam swojego stylu

2017-02-21  |  07:00

Wokalistka nie zamierza zmieniać wizerunku scenicznego ani stylu muzycznego. Lubi modę lat 60. i 70., którą uważa za wyjątkowo kobiecą. Uważa też, że warunki głosowe predysponują ją do wykonywania repertuaru w stylu jej słynnej mamy, Ady Rusowicz. 

Na początku kariery muzycznej Anna Rusowicz stawiała na dziewczęcy, ale zmysłowy wizerunek. Chętnie wkładała skąpe stroje, eksponujące sylwetkę, zwłaszcza zgrabne nogi wokalistki. Kilka lat temu gwiazda zmieniła jednak styl – zaczęła nosić ubrania w stylu retro, nawiązujące do stylistyki lat 60. i 70. Jej zdaniem czasy te były bardzo udane z punktu widzenia mody.

– Dla mnie faktycznie czasem podkreśleniem kobiecości były lata 60. i 70., kiedy kobiety eksponowały tę swoją urodę, więc to jest po prostu udane – mówi Anna Rusowicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zdaniem wokalistki charakterystyczne dla lat 60. i 70. fasony, np. długie, zwiewne sukienki, oraz wzory, zwłaszcza wielobarwne kwiaty, stanowią idealne podkreślenie kobiecości. Podobnie uważa też wielu jej znajomych.

– Jak słucham kolegów, to ktoś mówi: wow, bo te dziewczyny jak z „Aniołków Charliego”, takie piękne, a dzisiaj dziewczyny w workach np. jutowych, ubierają spodnie, nie widać w ogóle talii – mówi mówi Anna Rusowicz.

Zmiana wizerunku Anny Rusowicz wiązała się w dużym stopniu ze zmianą stylu muzycznego. Ze swoim pierwszym zespołem Dezire wokalistka wykonywała muzykę z pogranicza soulu i R&B. Z czasem jednak jej zainteresowania artystyczne przeniosły się na bigbit, blues rocka i rocka psychodelicznego. Od tego czasu konsekwentnie kształtuje swój wizerunek sceniczny.

– Jak człowiek jest wierny sobie, nie przeskakuje, oczywiście, jest ten etap szukania tożsamości własnej, ja też go przechodziłam, natomiast teraz już wiem, dlatego ten wiek 30+ jest cudownym wiekiem, bo my już trochę wiemy, kim jesteśmy. Dlatego już nie błądzę, nie szukam – mówi mówi Anna Rusowicz.

Gwiazda twierdzi, że znalazła swój styl, zarówno w modzie, jak i w muzyce. Nie wyklucza, że w przyszłości spróbuje się zabawić swoim wizerunkiem, nie zamierza jednak odchodzić mocno od obecnych zainteresowań muzycznych. Wokalistka uważa, że klimat lat 60. i 70. bardzo do niej pasuje nie tylko wizualnie, ale także muzycznie.

– Jestem obarczona tym, że mam taki głos, który teleportuje ludzi do dawnych lat. I myślę, że gdybym miała z tego zrezygnować, tobym zrobiła krzywdę zarówno sobie, jak i wielu ludziom, którym się to podoba, więc na siłę nie będę tego robić – mówi mówi Anna Rusowicz.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.