Newsy

Anna Wyszkoni: Hejt to znak naszych czasów. Nauczyłam się z tym żyć

2016-02-04  |  06:55

Wokalistka nie przejmuje się negatywnymi opiniami internautów na swój temat. Twierdzi, że internetowy hejt to znak obecnych czasów, w których ludzie przestali doceniać pracę innych. Próbuje też przekonywać swoje dzieci, aby spokojnie przyjmowały krytykę jej twórczości.

Anna Wyszkoni wielokrotnie padała ofiarą internetowych hejterów. Twierdzi, że z czasem nauczyła się nie przejmować tego rodzaju krytyką nigdy nie czyta komentarzy, rzadko przegląda też teksty z portali plotkarskich. Jej zdaniem hejt stał się znakiem obecnych czasów i każdy powinien umieć sobie z nim radzić.

To jest bardzo smutne, że takie mamy czasy, że ludzie przestali doceniać pracę innych, że bardzo często krytykują artystów, ludzi popularnych, którzy chcą po prostu zrobić coś dobrego. Natomiast wszystkim nie da się dogodzić – mówi Anna Wyszkoni agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Spokojnego podejścia do internetowego hejtu wokalistka uczy także swoje dzieci: 14-letniego Tobiasza i 3-letnią Polę. Przekonuje je, że nie powinny brać do siebie wszystkiego, co piszą internauci, zwłaszcza że hejt często wynika z zazdrości lub braku zrozumienia. Szczególnie często rozmawia na ten temat z synem, który czyta już artykuły w internecie i bardziej świadomie niż siostra odbiera rzeczywistość.

Zawsze staram się powtarzać mu, żeby się tym nie przejmował, bo ja sobie z tym poradzę i on też musi sobie z tym radzić i niech robi swoje, niech spełnia swoje marzenia. A co ludzie powiedzą, to już zupełnie inna sprawa – mówi Anna Wyszkoni.

Wokalistka twierdzi, że woli się koncentrować na pozytywnych odbiorcach swojej twórczości, z którymi ma kontakt na koncertach lub poprzez fanpage na Facebooku. Otrzymuje też wiele wsparcia od mieszkańców Wrocławia oraz lokalnych mediów. Twierdzi, że nawet ekspedientki w sklepach obdarzają ją uśmiechem podczas zakupów.

Myślę, że wszędzie mogę się spotkać i sympatią, i z mniejszym zrozumieniem mojej twórczości czy mojej osoby. Nie mam z tym żadnego problemu, robię to, co kocham, i robię to dla ludzi, którzy tego potrzebują i chcą – mówi Anna Wyszkoni.

Wokalistka przeprowadziła się na południe Polski 4 lata temu. Obecnie mieszka w Pasikurowicach pod Wrocławiem.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.