Newsy

Bizuu na sezon wiosna/lato 2015 proponuje florystyczne sukienki i po raz pierwszy projektuje stroje kąpielowe

2014-10-29  |  11:55
Mówi:Zuzanna Wachowiak, Blanka Jordan, projektantki Bizuu

Tomasz Jacyków, stylista

Weronika Książkiewicz, aktorka

  • MP4
  • Kolekcja wiosna/lato 2015 marki Bizuu, czyli sióstr Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak to zwiewne sukienki we florystycznych printach, paskach, w ulubionych pastelowych kolorach projektantek. Duet po raz pierwszy zaprezentował linię strojów kąpielowych.

    –  Cały czas jesteśmy kobiece, ale w tej kolekcji odkrywamy nowe kroje, podkreślamy inne elementy kobiecej sylwetki, w tym biodra. Trochę nawiązujemy do lat 70., czyli szerokie spodnie, dużo printów na różnych materiałach. Pozostajemy jednak wierne pastelom – powiedziała po pokazie agencji Informacyjnej Newseria Lifestyle Blanka Jordan.

    Zaprezentowane stroje kąpielowe w kwiatowych wzorach miały za zadanie dopełnić nową kolekcję i wyróżnić ją spośród innych. Zachwyciły m.in. Weronikę Książkiewicz, która od wielu lat jest stałą klientką projektantek.

    Są tak piękne, że tylko na ekskluzywne jachty. Oczarowały mnie. Już nie mogę doczekać się lata – mówiła aktorka po pokazie.

    Tomasz Jacyków, również obecny na pokazie pozytywnie ocenił nową kolekcję Bizuu.

    Dziewczęta mają swój styl, rozwijają się. Są wierne pewnej wizji kobiety.W czasie kobietonów, kobiet nonszalanckich, kobiet dandysów, uwielbiam oglądać kobiety w krynolinach, w różach - powiedział.

    Nie wszystkie ubrania Bizuu trafią do sprzedaży. Niektóre są przeznaczone tylko dla gwiazd. Tomasz Jacyków nie widzi w tym jednak niczego złego.

    Tak funkcjonują duże domy mody i dużo projektantów. Do produkcji wchodzi nie więcej niż 30 proc. kolekcji. Cała reszta to budowanie image marki, czyli te prototypy, sample, wzory pokazowe – tłumaczy stylista.

    Pokaz odbył się w warszawskim studio Pret. Zgromadził tłumy gwiazd. Kolekcję oglądali m.in. Dominika Kulczyk, Katarzyna Zielińska, Agnieszka Szulim, Katarzyna Sokołowska, Natalia Siwiec, Aleksandra Kisio, blogerki Jessica Mercedes, Maffashion, Madademian Girl, projektanci Viola Piekut, duet Paprocki i Brzozowski, a także Paulina Sykut-Jeżyna, Anna Piszczałka, Edyta Pazura.

    Uwielbiamy gwiazdy.To już jest coś więcej niż znajomości, to już są przyjaźnie. Bardzo im dziękujemy, że przyszły i że nas wspierały  – mówiła Zuzanna Wachowiak.

    Marka Bizuu działa na polskim rynku od 2010 roku, jednak duże warszawskie pokazy organizuje od 2013 r. Siostry Blankę Jordan i Zuzannę Wachowiak, które pochodzą z Poznania, spopularyzowały gwiazdy. Do grona stały klientek należą m.in. Grażyna Kulczyk, Alicja Resich-Modlińska, Agnieszka Szulim, Katarzyna Zielińska.

    Współgospodarzem tegorocznego pokazu była marka Renault Twingo, z którą siostry od niedawna współpracują.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.