Newsy

Bizuu na sezon wiosna/lato 2015 proponuje florystyczne sukienki i po raz pierwszy projektuje stroje kąpielowe

2014-10-29  |  11:55
Mówi:Zuzanna Wachowiak, Blanka Jordan, projektantki Bizuu

Tomasz Jacyków, stylista

Weronika Książkiewicz, aktorka

  • MP4
  • Kolekcja wiosna/lato 2015 marki Bizuu, czyli sióstr Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak to zwiewne sukienki we florystycznych printach, paskach, w ulubionych pastelowych kolorach projektantek. Duet po raz pierwszy zaprezentował linię strojów kąpielowych.

    –  Cały czas jesteśmy kobiece, ale w tej kolekcji odkrywamy nowe kroje, podkreślamy inne elementy kobiecej sylwetki, w tym biodra. Trochę nawiązujemy do lat 70., czyli szerokie spodnie, dużo printów na różnych materiałach. Pozostajemy jednak wierne pastelom – powiedziała po pokazie agencji Informacyjnej Newseria Lifestyle Blanka Jordan.

    Zaprezentowane stroje kąpielowe w kwiatowych wzorach miały za zadanie dopełnić nową kolekcję i wyróżnić ją spośród innych. Zachwyciły m.in. Weronikę Książkiewicz, która od wielu lat jest stałą klientką projektantek.

    Są tak piękne, że tylko na ekskluzywne jachty. Oczarowały mnie. Już nie mogę doczekać się lata – mówiła aktorka po pokazie.

    Tomasz Jacyków, również obecny na pokazie pozytywnie ocenił nową kolekcję Bizuu.

    Dziewczęta mają swój styl, rozwijają się. Są wierne pewnej wizji kobiety.W czasie kobietonów, kobiet nonszalanckich, kobiet dandysów, uwielbiam oglądać kobiety w krynolinach, w różach - powiedział.

    Nie wszystkie ubrania Bizuu trafią do sprzedaży. Niektóre są przeznaczone tylko dla gwiazd. Tomasz Jacyków nie widzi w tym jednak niczego złego.

    Tak funkcjonują duże domy mody i dużo projektantów. Do produkcji wchodzi nie więcej niż 30 proc. kolekcji. Cała reszta to budowanie image marki, czyli te prototypy, sample, wzory pokazowe – tłumaczy stylista.

    Pokaz odbył się w warszawskim studio Pret. Zgromadził tłumy gwiazd. Kolekcję oglądali m.in. Dominika Kulczyk, Katarzyna Zielińska, Agnieszka Szulim, Katarzyna Sokołowska, Natalia Siwiec, Aleksandra Kisio, blogerki Jessica Mercedes, Maffashion, Madademian Girl, projektanci Viola Piekut, duet Paprocki i Brzozowski, a także Paulina Sykut-Jeżyna, Anna Piszczałka, Edyta Pazura.

    Uwielbiamy gwiazdy.To już jest coś więcej niż znajomości, to już są przyjaźnie. Bardzo im dziękujemy, że przyszły i że nas wspierały  – mówiła Zuzanna Wachowiak.

    Marka Bizuu działa na polskim rynku od 2010 roku, jednak duże warszawskie pokazy organizuje od 2013 r. Siostry Blankę Jordan i Zuzannę Wachowiak, które pochodzą z Poznania, spopularyzowały gwiazdy. Do grona stały klientek należą m.in. Grażyna Kulczyk, Alicja Resich-Modlińska, Agnieszka Szulim, Katarzyna Zielińska.

    Współgospodarzem tegorocznego pokazu była marka Renault Twingo, z którą siostry od niedawna współpracują.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Gwiazdy

    Media

    Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

    Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

    Finanse

    Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

    Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.