Mówi: | Zuzanna Wachowiak, Blanka Jordan, projektantki Bizuu Tomasz Jacyków, stylista Weronika Książkiewicz, aktorka |
Bizuu na sezon wiosna/lato 2015 proponuje florystyczne sukienki i po raz pierwszy projektuje stroje kąpielowe
Kolekcja wiosna/lato 2015 marki Bizuu, czyli sióstr Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak to zwiewne sukienki we florystycznych printach, paskach, w ulubionych pastelowych kolorach projektantek. Duet po raz pierwszy zaprezentował linię strojów kąpielowych.
– Cały czas jesteśmy kobiece, ale w tej kolekcji odkrywamy nowe kroje, podkreślamy inne elementy kobiecej sylwetki, w tym biodra. Trochę nawiązujemy do lat 70., czyli szerokie spodnie, dużo printów na różnych materiałach. Pozostajemy jednak wierne pastelom – powiedziała po pokazie agencji Informacyjnej Newseria Lifestyle Blanka Jordan.
Zaprezentowane stroje kąpielowe w kwiatowych wzorach miały za zadanie dopełnić nową kolekcję i wyróżnić ją spośród innych. Zachwyciły m.in. Weronikę Książkiewicz, która od wielu lat jest stałą klientką projektantek.
– Są tak piękne, że tylko na ekskluzywne jachty. Oczarowały mnie. Już nie mogę doczekać się lata – mówiła aktorka po pokazie.
Tomasz Jacyków, również obecny na pokazie pozytywnie ocenił nową kolekcję Bizuu.
– Dziewczęta mają swój styl, rozwijają się. Są wierne pewnej wizji kobiety.W czasie kobietonów, kobiet nonszalanckich, kobiet dandysów, uwielbiam oglądać kobiety w krynolinach, w różach - powiedział.
Nie wszystkie ubrania Bizuu trafią do sprzedaży. Niektóre są przeznaczone tylko dla gwiazd. Tomasz Jacyków nie widzi w tym jednak niczego złego.
– Tak funkcjonują duże domy mody i dużo projektantów. Do produkcji wchodzi nie więcej niż 30 proc. kolekcji. Cała reszta to budowanie image marki, czyli te prototypy, sample, wzory pokazowe – tłumaczy stylista.
Pokaz odbył się w warszawskim studio Pret. Zgromadził tłumy gwiazd. Kolekcję oglądali m.in. Dominika Kulczyk, Katarzyna Zielińska, Agnieszka Szulim, Katarzyna Sokołowska, Natalia Siwiec, Aleksandra Kisio, blogerki Jessica Mercedes, Maffashion, Madademian Girl, projektanci Viola Piekut, duet Paprocki i Brzozowski, a także Paulina Sykut-Jeżyna, Anna Piszczałka, Edyta Pazura.
– Uwielbiamy gwiazdy.To już jest coś więcej niż znajomości, to już są przyjaźnie. Bardzo im dziękujemy, że przyszły i że nas wspierały – mówiła Zuzanna Wachowiak.
Marka Bizuu działa na polskim rynku od 2010 roku, jednak duże warszawskie pokazy organizuje od 2013 r. Siostry Blankę Jordan i Zuzannę Wachowiak, które pochodzą z Poznania, spopularyzowały gwiazdy. Do grona stały klientek należą m.in. Grażyna Kulczyk, Alicja Resich-Modlińska, Agnieszka Szulim, Katarzyna Zielińska.
Współgospodarzem tegorocznego pokazu była marka Renault Twingo, z którą siostry od niedawna współpracują.
Czytaj także
- 2024-05-29: Tomasz Ciachorowski: Publiczna służba zdrowia wymaga reform. Kiedy chciałem zapisać się do gastrologa, to okazało się, że na wizytę muszę czekać pół roku
- 2024-05-21: Tomasz Ciachorowski: Po czterdziestce nasze ciało nie jest już tak sprawne jak wcześniej. Imają się go różne choroby, dolegliwości i łatwiej o infekcje
- 2024-02-21: Joanna Trzepiecińska i Tomasz Dedek znowu małżeństwem. Aktorzy grają parę w spektaklu „Jak Zabłocki na mydle”
- 2024-04-22: Tomasz Dedek: Trzy dekady temu wziąłem udział w zdjęciach do „Listy Schindlera” Stevena Spielberga. Film był za długi i niestety cały mój wątek wycięli
- 2024-04-12: Tomasz Dedek: My aktorzy jesteśmy trochę próżni i dzięki temu zawodowi chcemy być znani. Kiepsko, jeśli nikt nas nie poznaje na ulicy
- 2024-03-21: Joanna Trzepiecińska: Z „Rodziny zastępczej” mam same dobre wspomnienia. Do dziś odcinam kupony sympatii widzów
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2023-12-28: Tomasz Kammel: Kiedyś wymyśliłem, że gdy pracuję w Sylwestra, to tym samym gwarantuję sobie, że kolejny rok będzie świetny. I tego się trzymam od ponad 20 lat
- 2024-01-09: Tomasz Kammel: Wkrótce będę realizował pewien projekt związany z edukacją dzieci. Chodzi o to, by już dziś mogły się one rozwijać pod kątem kompetencji przydatnych w przyszłości
- 2023-12-22: Tomasz Kammel: Obawę o pracę ma każdy człowiek, który pracuje. Ja przez 27 lat w mediach starałem się robić swoje i dostosowywać się do zmian
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Edukacja
![](/files/1922771799/czesc-cialo-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu
Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.
Media
Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie
![](/files/1922771799/el-gendy-o-klaudii-foto,w_133,_small.jpg)
Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami mają wiele wspólnych tematów do rozmów.
Prawo
Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność
![](/files/1922771799/wizerunek-dziecka-foto-1_1,w_133,r_png,_small.png)
Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.