Newsy

Candy Girl pracuje nad własną marką odzieżową

2014-02-03  |  06:50
Ten rok będzie wyjątkowo pracowity dla Candy Girl. Wokalistka, oprócz wydania kolejnego, studyjnego albumu, ma zamiar stworzyć linię ubrań. Nazwa marki związana będzie z blogiem piosenkarki – Barracuda.

Pomysł nie wziął się z mojego kaprysu lub z podążania za modą. Swoje rzeczy szyję już od dawna i mnóstwo ludzi pyta mnie, skąd je mam i gdzie je można dostać. Właśnie dlatego zdecydowałam się, aby robić więcej niż 5 sztuk i sprzedawać je ludziom. Tak właśnie powstała Barracuda. Będzie ona produkować głównie codzienne rzeczy. Mam nadzieje, że się spodobają – mówi Candy Girl agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Oprócz tego Candy wraz z Marcinem „Kuzem” Kuśmierczykiem założyła projekt pod nazwą #QZ #KENDI. Producent oraz piosenkarka rozpoczęli wspólne nagrania, które zaowocowały stworzeniem pierwszego minialbumu – „QKI”. Wokalistka stworzyła też singiel „Say My Name” z gościnnym udziałem Violet.

 – Nasza EP-ka jest dostępna w internecie za darmo. Kolejny opublikowany singiel nagrałam wspólnie z Violet. Jest to utwór utrzymany w stylistyce popu i r’n’b z trapowym podkładem. W tej chwili skupiam się na promocji tego kawałka, mam nadzieję, że trafi on do rozgłośni radiowych, w planach jest także nakręcenie teledysku – tłumaczy wokalistka.

Candy Girl nie zapomina także o pracy nad autorskim materiałem.

W planach jest oczywiście kolejna, solowa płyta Candy. Będzie ona zupełnie inna od poprzednich, bardziej akustyczna, oparta o żywe instrumenty oraz utrzymana w gatunku downtempo – mówi piosenkarka.
 
Candy Girl nie podaje jednak daty powstania nowej płyty, choć pewne jest, że jej premiera ma odbyć się jeszcze w tym roku.

Candy Girl do tej pory wydała dwa albumy. Ostatni – „Crazy – między jawą a snem” –  ukazał się w listopadzie 2012 roku. Wokalistka może pochwalić się również ogromną popularnością w Chinach, w których regularnie koncertuje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Artur Barciś: Często sąsiedzi nic o sobie nie wiedzą. Mój spektakl „Barabuum!” prowokuje do tego, żeby się poznać i podzielić swoimi skrytymi pragnieniami

– „Barabuum!” to dramat psychologiczny, farsa i komedia romantyczna w jednym – tak o swoim najnowszym spektaklu mówi reżyser. Artur Barciś zabiera widzów w emocjonalną i zwariowaną podróż przez małżeńskie życie dwóch par. Ich z pozoru normalne relacje zostają zaburzone podczas pewnego wieczoru w nowoczesnym mieszkaniu. Nieoczekiwane odkrycie zmienia sąsiedzkie i małżeńskie stosunki w arenę emocji, konfrontacji i głęboko skrywanych uczuć. Twórcy mają nadzieję, że ta sztuka pozwoli widzom spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy nie tylko na życie bohaterów, ale i na swoje własne.

Muzyka

Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna

Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.

Farmacja

Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych

Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.