Mówi: | Dagmara Michalik, projektantka Jarosław Milner, aktor, prezenter Ewa Pacuła, modelka, dziennikarka Monika Zamachowska, dziennikarka Anna Dec, prezenterka, ambasadorka kolekcji Dagmary Michalik |
Dagmara Michalik pokazała nową kolekcję. Skierowana jest do kobiet energicznych i z klasą
Wysokiej jakości materiały, najmodniejsze jesienne barwy i mocno podkreślona talia – tym charakteryzuje się nowa kolekcja Dagmary Michalik. Projektantka umiejętnie połączyła w niej nieśmiertelną klasykę ze stylem casualowym. Dagmara Michalik twierdzi, że tworzyła ją z myślą o kobietach energicznych, ale też eleganckich, lubiących ubierać się z klasą. Ambasadorką kolekcji została Anna Dec.
Kolekcja Dagmary Michalik na jesień i zimę 2015/2016 nosi nazwę Clear Color. Dominują w niej cztery najmodniejsze kolory sezonu, czyli czerń, fiolet, szarość i czerwień. To właśnie te barwy stanowiły dla projektantki inspirację przy tworzeniu najnowszej linii ubrań. Dagmara Michalik sięgnęła po wysokiej jakości tkaniny: kaszmir, jedwab, taftę i wełnę. Uwagę zwracają jedwabne podszewki, co jest rzadkością w świecie mody.
– Kolekcja jest skierowana do kobiet energicznych, z klasą, z pazurkiem, ale także kobiet eleganckich, które na przykład chcą wyjść i ubrać się szybko do biura – mówi Dagmara Michalik agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Projektantka postawiła tym razem na sportową elegancję – w jej najnowszej kolekcji znalazły się proste sukienki, klasyczne spódnice ołówkowe zestawione z prostymi topami, ale także efektowne spódnice z klosza. Podobnie jak wielu światowych projektantów Dagmara Michalik zrezygnowała z oversize'owych sylwetek na rzecz podkreślania talii. Wszystkie proponowane przez nią ubrania akcentują właśnie zmysłowe wcięcie w talii. Nowa kolekcja zyskała uznanie w oczach polskich gwiazd.
– Kilka rzeczy mi się bardzo podobało, szczególnie taka długa czerwona suknia i czerwona spódnica. Nie wiem, dlaczego akurat czerwienie mi wpadły w oko. W każdym razie to bardzo dobre połączenie z taką czarną bluzą sportową – mówi Ewa Pacuła.
– Bardzo mi się podobały długie rozkloszowane sukienki, bardzo proste, w mocnych barwach, tak jak lubię i takie krótkie marynarko-suknie z fantastycznymi, wywijanymi mankietami. Myślę, że to jest bardzo utalentowana osoba, będę się jej na pewno przyglądać – dodaje Monika Zamachowska.
Zdaniem Jarosława Milnera nowa kolekcja Dagmary Michalik jest unikatowa, a każda kobieta znajdzie w niej coś dla siebie niezależnie od okazji i pory roku. Aktora zachwyciło przede wszystkim połączenie ubrań casualowych i eleganckich, np. bawełnianych bluz ze spódnicami o kroju litery A.
– Inni projektanci mogą jej chylić czoła i nawet wzorować się, bo pokazała zupełnie nowe oblicze mody. Dagmara pokazała krótki pokaz na wysokim poziomie i bardzo dużo klasy – mówi Jarosław Milner.
Podobnego zdania jest Anna Dec. Prezenterce podoba się przede wszystkim dobra jakość materiałów oraz uniwersalne fasony, które będą pasować każdej kobiecie, niezależnie od noszonego przez nią rozmiaru. Anna Dec uważa, że kolekcja Clear Color to minimalizm w nowoczesnym wydaniu z ciekawą nutą szaleństwa. Prezenterka została ambasadorką kolekcji jesienno-zimowej – twierdzi, że zgodziła się, ponieważ z Dagmarą Michalik łączy ją coś ważnego.
– Ona długo zajmowała się innymi rzeczami, w których też była świetna, ale myślę, że teraz weszła na tę drogę, na której być powinna. Nas łączy ten początek bycia na drodze, którą sobie założyłyśmy i w której wydaje mi się, że jesteśmy najlepsze, jakie mogłybyśmy tylko być i chcemy się doskonalić – mówi Anna Dec.
Dagmara Michalik twierdzi natomiast, że zawsze podziwiała Annę Dec za klasę, urodę, pasję i ciepło, którym emanuje. Zdaniem projektantki Anna Dec momentami bywa spokojna i potulna jak baranek, a za chwilę przypomina wulkan energii – dokładnie tak jak kolekcja Clear Color, dlatego zaproponowała prezenterce rolę ambasadorki swojej kolekcji.
Czytaj także
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-02-16: Anna Jurksztowicz: Powinniśmy mieć większą wiedzę na temat osteoporozy. Po 50. roku życia należy mierzyć wzrost i badać gęstość kości
- 2024-02-08: Joanna Liszowska: W tłusty czwartek zawsze ten jeden pączek na szczęście jest wskazany. Ale nie trzeba się objadać, żeby potem nie mieć wyrzutów sumienia i brzuch nie bolał
- 2024-02-29: Dagmara Kaźmierska: Zawsze miałam inne marzenia niż udział w „Tańcu z Gwiazdami”, ale zdecydowałam się w końcu spełnić prośby producentów. Już kilka lat temu mi to proponowano
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
- 2023-12-18: Edyta Herbuś: Maciej Zień jest bardzo twórczą, ale też trochę nienasyconą osobą. Życzę mu, żeby potrafił się na chwilę zatrzymać po wielkim sukcesie jego kolekcji
- 2023-10-25: W czwartek przedpremierowy pokaz filmu świątecznego „Uwierz w Mikołaja”. Autorką scenariusza jest Ilona Łepkowska
- 2023-11-23: Anna Cieślak: Potrzebujemy w serialach jasnych opowieści i dobrych ludzi. Oni nie boją się pokazać swoich prawdziwych emocji i popełniać błędów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.