Mówi: | Dagmara Michalik, projektantka Jarosław Milner, aktor, prezenter Ewa Pacuła, modelka, dziennikarka Monika Zamachowska, dziennikarka Anna Dec, prezenterka, ambasadorka kolekcji Dagmary Michalik |
Dagmara Michalik pokazała nową kolekcję. Skierowana jest do kobiet energicznych i z klasą
Wysokiej jakości materiały, najmodniejsze jesienne barwy i mocno podkreślona talia – tym charakteryzuje się nowa kolekcja Dagmary Michalik. Projektantka umiejętnie połączyła w niej nieśmiertelną klasykę ze stylem casualowym. Dagmara Michalik twierdzi, że tworzyła ją z myślą o kobietach energicznych, ale też eleganckich, lubiących ubierać się z klasą. Ambasadorką kolekcji została Anna Dec.
Kolekcja Dagmary Michalik na jesień i zimę 2015/2016 nosi nazwę Clear Color. Dominują w niej cztery najmodniejsze kolory sezonu, czyli czerń, fiolet, szarość i czerwień. To właśnie te barwy stanowiły dla projektantki inspirację przy tworzeniu najnowszej linii ubrań. Dagmara Michalik sięgnęła po wysokiej jakości tkaniny: kaszmir, jedwab, taftę i wełnę. Uwagę zwracają jedwabne podszewki, co jest rzadkością w świecie mody.
– Kolekcja jest skierowana do kobiet energicznych, z klasą, z pazurkiem, ale także kobiet eleganckich, które na przykład chcą wyjść i ubrać się szybko do biura – mówi Dagmara Michalik agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Projektantka postawiła tym razem na sportową elegancję – w jej najnowszej kolekcji znalazły się proste sukienki, klasyczne spódnice ołówkowe zestawione z prostymi topami, ale także efektowne spódnice z klosza. Podobnie jak wielu światowych projektantów Dagmara Michalik zrezygnowała z oversize'owych sylwetek na rzecz podkreślania talii. Wszystkie proponowane przez nią ubrania akcentują właśnie zmysłowe wcięcie w talii. Nowa kolekcja zyskała uznanie w oczach polskich gwiazd.
– Kilka rzeczy mi się bardzo podobało, szczególnie taka długa czerwona suknia i czerwona spódnica. Nie wiem, dlaczego akurat czerwienie mi wpadły w oko. W każdym razie to bardzo dobre połączenie z taką czarną bluzą sportową – mówi Ewa Pacuła.
– Bardzo mi się podobały długie rozkloszowane sukienki, bardzo proste, w mocnych barwach, tak jak lubię i takie krótkie marynarko-suknie z fantastycznymi, wywijanymi mankietami. Myślę, że to jest bardzo utalentowana osoba, będę się jej na pewno przyglądać – dodaje Monika Zamachowska.
Zdaniem Jarosława Milnera nowa kolekcja Dagmary Michalik jest unikatowa, a każda kobieta znajdzie w niej coś dla siebie niezależnie od okazji i pory roku. Aktora zachwyciło przede wszystkim połączenie ubrań casualowych i eleganckich, np. bawełnianych bluz ze spódnicami o kroju litery A.
– Inni projektanci mogą jej chylić czoła i nawet wzorować się, bo pokazała zupełnie nowe oblicze mody. Dagmara pokazała krótki pokaz na wysokim poziomie i bardzo dużo klasy – mówi Jarosław Milner.
Podobnego zdania jest Anna Dec. Prezenterce podoba się przede wszystkim dobra jakość materiałów oraz uniwersalne fasony, które będą pasować każdej kobiecie, niezależnie od noszonego przez nią rozmiaru. Anna Dec uważa, że kolekcja Clear Color to minimalizm w nowoczesnym wydaniu z ciekawą nutą szaleństwa. Prezenterka została ambasadorką kolekcji jesienno-zimowej – twierdzi, że zgodziła się, ponieważ z Dagmarą Michalik łączy ją coś ważnego.
– Ona długo zajmowała się innymi rzeczami, w których też była świetna, ale myślę, że teraz weszła na tę drogę, na której być powinna. Nas łączy ten początek bycia na drodze, którą sobie założyłyśmy i w której wydaje mi się, że jesteśmy najlepsze, jakie mogłybyśmy tylko być i chcemy się doskonalić – mówi Anna Dec.
Dagmara Michalik twierdzi natomiast, że zawsze podziwiała Annę Dec za klasę, urodę, pasję i ciepło, którym emanuje. Zdaniem projektantki Anna Dec momentami bywa spokojna i potulna jak baranek, a za chwilę przypomina wulkan energii – dokładnie tak jak kolekcja Clear Color, dlatego zaproponowała prezenterce rolę ambasadorki swojej kolekcji.
Czytaj także
- 2024-06-12: Katarzyna Dowbor: Uwielbiam remonty. Gdybym nie była dziennikarką, to zostałabym scenografką albo architektem wnętrz
- 2024-06-24: Przepisy dotyczące tzw. nowej żywności nie nadążają za tempem badań. Na rynku pojawia się coraz więcej innowacyjnych produktów opracowanych w laboratoriach
- 2024-06-13: Anna Kalczyńska: Ostatni rok dał mi duży oddech i dziś już oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem. Zmiany doceniamy po jakimś czasie
- 2024-06-20: Anna Kalczyńska: Bałam się przeprowadzki do Warszawy. Wcześniej mieszkałam nieopodal lasu, ale na Saskiej Kępie też jest cudownie
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-02-16: Anna Jurksztowicz: Powinniśmy mieć większą wiedzę na temat osteoporozy. Po 50. roku życia należy mierzyć wzrost i badać gęstość kości
- 2024-02-08: Joanna Liszowska: W tłusty czwartek zawsze ten jeden pączek na szczęście jest wskazany. Ale nie trzeba się objadać, żeby potem nie mieć wyrzutów sumienia i brzuch nie bolał
- 2024-02-29: Dagmara Kaźmierska: Zawsze miałam inne marzenia niż udział w „Tańcu z Gwiazdami”, ale zdecydowałam się w końcu spełnić prośby producentów. Już kilka lat temu mi to proponowano
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Moda
Luna: Moda jest fajnym sposobem na wyrażenie siebie. Ja albo się za nią chowam, albo coś manifestuję swoim ubiorem
Wokalistka zaznacza, że ma słabość do oryginalnych ubrań i lubi komponować stylizacje, które odzwierciedlają jej charakter i osobowość. W jej garderobie nie ma rzeczy przypadkowych, zawsze bowiem starannie dobiera to, co na siebie zakłada. Ostatnio szukała inspiracji modowych podczas Paris Fashion Week. Z Francji wróciła pełna wrażeń, z nowymi znajomościami i głową pełną pomysłów. Luna podkreśla, że choć szczególnie ceni sobie projekty młodych polskich, nieznanych jeszcze szerokiemu gronu twórców, to niewykluczone również, że za jakiś czas nawiąże współpracę z kultowym domem mody Schiaparelli.
Transport
Sztuczna inteligencja pomaga identyfikować czynniki ryzyka wypadków samochodowych. Naukowcy za pomocą Google Street View analizują pod tym kątem infrastrukturę drogową
Każdego roku 1,2 mln ludzi na świecie ginie w wypadkach drogowych. Chociaż w ostatnich latach bezpieczeństwo na drogach się stopniowo poprawia, to wciąż daleko nam do wizji zero, która zakłada ograniczenie do minimum liczby ofiar śmiertelnych. Specjaliści z dziedziny epidemiologii ze Szkoły Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Maryland badają miejsca tragicznych zdarzeń drogowych, analizując za pomocą sztucznej inteligencji miliony zdjęć z usługi Google Street View. Wskazują w ten sposób, które elementy infrastruktury można poprawić, by obniżyć ryzyko wypadku.
Media
Klaudia Carlos: Propozycja Kingi Dobrzyńskiej dotycząca „Pytania na śniadanie” sprawiła mi wielką radość i przyjemność. To dla mnie duży awans zawodowy
Gospodyni „Pytania na Śniadania” nie ukrywa, że angaż do tego formatu to dla niej duży zaszczyt i szansa na zawodowy rozwój. Jest więc ogromnie wdzięczna szefowej Kindze Dobrzyńskiej, że to właśnie ją wzięła pod uwagę i powierzyła to zadanie. Klaudia Carlos ma wieloletnie doświadczenie zawodowe i nie bierze sobie do serca krytyki widzów, którzy byli przyzwyczajeni do poprzedniej ekipy porannego programu. Nie chce także komentować zarzutów, które pojawiają się w sieci pod adresem nowych prowadzących.