Newsy

Dawid Kwiatkowski zaprojektuje kolejne kolekcje ubrań

2014-01-10  |  10:00
Linia ubrań Dawida Kwiatkowskiego, zatytułowana jak jego debiutancki krążek #9893, okazała się bardzo dużym sukcesem. Wokalista zapowiada następne kolekcje. Jednocześnie zarzeka się, że nie jest i nie chce być nazywany projektantem.

Dawid Kwiatkowski ma za sobą bardzo udany rok. Pracowity 18-latek nie tylko wydał debiutancką płytę, zagrał dziesiątki koncertów i zorganizował kilkanaście spotkań z fanami, lecz także zaprojektował autorską linię ubrań. Kolekcja została nazwana za albumem  #9893, a tajemnicze cyfry są po prostu kodem do telefonu wokalisty.

Organizując różne spotkania z fanami, zobaczyłem, że zarówno dużo dziewczyn, jak i chłopców ma na sobie różne koszulki, własnoręcznie zrobione, z napisem „Kwiat”, albo jakieś tam motywy z mojej płyty lub z działalności ogólnie mówi Dawid Kwiatkowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. Domyślałem się, że te koszulki po którymś praniu się zmyją. A widziałem, jak bardzo cieszą. Dlatego postanowiliśmy wydać po prostu lepsze jakościowo rzeczy, które mają fajny look, które swoim krojem wtapiają się w to, co jest teraz na topie.

Pierwsza kolekcja Dawida Kwiatkowskiego powstała we współpracy z poznańskimi grafikami Piotrem Frątczakiem i Filipem Wendlandem. Bluzy, koszulki oraz akcesoria z hasłami „Haters Make Me Famous” czy „Jest Moc” sprzedają się błyskawicznie. Sam wokalista jest niezwykle zaskoczony powodzeniem tej działalności. 

Nie jestem projektantem i nie jestem blogerem modowym - podkreśla jednak Dawid Kwiatkowski. Nie jestem kimś, kto zaraz otworzy swój butik. Planuję jednak następne kolekcje właśnie związane z tymi motywami jak na przykład nazwy singla. 
  
Płyta Dawida Kwiatkowskiego #9893 została wydana 19 listopada ubiegłego roku i wkrótce zadebiutowała na pierwszym miejscu zestawienia Oficjalnej Listy Sprzedaży Związku Producentów Audio Video. Największym hitem krążka okazał się utwór „Biegnijmy”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.