Newsy

DJ Adamus nagrywa kolejną płytę. Do współpracy zaprosił znane wokalistki

2016-04-19  |  06:45

Cztery miesiące po premierze swojej jubileuszowej płyty DJ Adamus nie zwalnia tempa i już zapowiada kolejny album – dyskotekowe przeboje sprzed lat w zupełnie nowej odsłonie. Najnowszy singiel, promowany przez producenta, to remiks utworu „King of My Castle”. Piosenka do tej pory znana była przede wszystkim z wykonania Wamdue Project. Tym razem popularny hit zaśpiewała Sabina Jeszka. Na płycie będzie można również usłyszeć inne znane wokalistki.

Wymyśliłem sobie taką płytę koncepcyjną, która powinna się pojawić niebawem, wszystko zależy od tego, jak będą szły prace nad nią. Przeboje z lat 90., przeboje z 2000 roku dziś brzmią dosyć archaicznie w klubach czy dyskotekach, dlatego postanowiłem je po prostu odświeżyć – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle DJ Adamus, producent muzyczny.

W tej chwili DJ Adamus promuje singiel „King of My Castle” z Sabiną Jeszka, wokalistką znaną z programu „Mam talent”.

–  Praca w studiu wre, świetna wokalistka, jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Sabiną. Kilka innych wokalistek też się na tej płycie pojawi, więc mam ręce pełne roboty – dodaje DJ Adamus.

Wcześniej DJ Adamus zaprosił do współpracy m.in. Agnieszkę Włodarczyk, z którą przygotował cover utworu „Such a Shame” grupy Talk Talk. Piosenka znalazła się na jubileuszowej płycie „DJ Adamus 2015”, wydanej z okazji 40 urodzin i 20-lecia pracy artystycznej producenta. Krążek trafił do sprzedaży w grudniu ubiegłego roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.