Newsy

DJ Adamus: prawdziwy mężczyzna powinien być stylowy i szarmancki

2016-07-04  |  06:45

Zdaniem DJ Adamusa stylowy mężczyzna to mężczyzna zadbany i ubierający się z klasą. Producent muzyczny uważa także, że mężczyzna powinien być szarmancki w nieco oldschoolowym stylu.

Jeszcze kilka lat temu DJ Adamus nie przykładał wagi do wizerunku. Najczęściej pokazywał się w odzieży sportowej, zwłaszcza dresowych spodniach i bluzach. Obecnie stawia na eleganckie marynarki i designerskie dodatki, np. muszki czy okulary w oryginalnych oprawkach. Zdaniem artysty stylowy mężczyzna to przede wszystkim mężczyzna zadbany.

– Stylowy mężczyzna to facet, który wygląda z klasą. Nie mówię o tym, czy wygląda minimalistycznie, czy ma przeładowany strój. Choć wolę rzeczywiście wersję minimalistyczną – mówi DJ Adamus agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Producent uważa też, że o stylu mężczyzny decyduje nie tylko wygląd. Równie ważne jest bowiem zachowanie. DJ Adamus jest zdania, że mężczyzna powinien być szarmancki, w dodatku w nieco staroświeckim stylu.

– Nie powiem, że jestem zbyt stary na te nowe trendy, ale uważam, że szarmanckość, styl i klasa to jest coś, co powinno cechować prawdziwego mężczyznę podkreśla DJ Adamus.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Seriale

Adam Fidusiewicz: Zagrałem w dwóch amerykańskich serialach. To zupełnie inny komfort pracy niż w Polsce

Aktor cieszy się ze współpracy z zagranicznymi twórcami filmowymi, bo jak podkreśla – w ten sposób poszerza swoje horyzonty, zdobywa nowe doświadczenia i patrzy na siebie oraz na swój zawód z nieco innej perspektywy. Przekonał się już m.in. że trzeba zainwestować w swój wygląd i ciężko pracować nad sylwetką. Wtedy zwiększają się szanse na zdobycie ciekawej roli. Aktor dumny jest m.in. z roli w amerykańskim serialu kryminalnym „FBI: International”.

Konsument

Konsumenci wyznaczają kierunki działania dla biznesu. Pod ich wpływem prawie 60 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych

Temat zrównoważonego rozwoju staje się kluczowy dla konsumentów i biznesu. – Prawie 90 proc. Polaków uważa, że ich wybory i jednostkowe działania mogą mieć pozytywny wpływ na rozwiązywanie globalnych problemów społecznych i środowiskowych, 57 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych – mówi Małgorzata Jarczyk-Zuber, odpowiedzialna za ESG i innowacje w ING Banku Śląskim. Rzeczywiście duże korporacje mają coraz bardziej ambitne cele ESG, ale takie inicjatywy powinny docierać szerzej, także do średniego i małego biznesu oraz samorządów. Do tego potrzebne są wymiana doświadczeń, współpraca i uczciwe podejście – podkreślali eksperci Okrągłych Stołów Klimatycznych zorganizowanych podczas Festiwalu Przyszłości Bomba Megabitowa. Co istotne, nie tylko wymogi konsumentów, ale też globalny kryzys może się stać wyzwalaczem pozytywnej zmiany w zakresie odpowiedzialnego biznesu.