Newsy

Doda: Fani zawsze mnie wspierają. Odwdzięczam im się za to twórczością

2017-05-17  |  06:43

Bez pracy zgniłabym od wewnątrz – mówi wokalistka. Twierdzi, że nagrywanie płyt i koncerty to dla niej źródło niezbędnej energii, są też podziękowaniem dla fanów za ich oddanie i wsparcie. Gwiazda promuje obecnie swoje nowe DVD koncertowe „Riotka Tour”.

Pod koniec kwietnia Doda wydała swoje drugie DVD koncertowe, zatytułowane „Riotka Tour”. Jest to zapis koncertu, który odbył się w listopadzie 2016 roku w Arłamowie. Wokalistka twierdzi, że DVD jest jej podarunkiem dla fanów, nie liczy więc na dużą sprzedaż czy związane z tym korzyści finansowe. Podkreśla, że lubi robić tego typu niespodzianki miłośnikom swojej twórczości. Jest to rodzaj podziękowania za wsparcie, którego zawsze jej udzielają.

–  Żyjemy w pewnego rodzaju symbiozie, jesteśmy jedną wielką paczką, trzymamy się razem. Mam od nich zawsze dużo energii, czy jak jestem chora, czy jak jest mi źle, smutna jestem, mam jakieś problemy w życiu, zawsze mnie wspierają – mówi Doda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Premiera nowego DVD nie oznacza, że Riotka Tour już się zakończyła. Doda kontynuuje obecnie aż trzy trasy koncertowe, dwie solowe: Riotka Tour, która rozpoczęła się w 2015 roku, i Anty Tour, trwająca od 2014 roku, a także jedną z zespołem Virgin. Oznacza to, że wokalistka praktycznie bez przerwy podróżuje po Polsce. Zapewnia jednak, że życie na walizkach nie tylko nie jest dla niej problemem, lecz także stanowi źródło energii.

–  Paradoksalnie ja się wykończę, jak nie pojadę w te trasy. To mi daje dużo energii, to dla mnie bateria. Jak siedziałabym w domu, nie robiła nic i jeździła tylko na wakacje, to zgniłabym od wewnątrz – mówi Doda.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Media

Finanse

Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.