Newsy

Doda: Fani zawsze mnie wspierają. Odwdzięczam im się za to twórczością

2017-05-17  |  06:43

Bez pracy zgniłabym od wewnątrz – mówi wokalistka. Twierdzi, że nagrywanie płyt i koncerty to dla niej źródło niezbędnej energii, są też podziękowaniem dla fanów za ich oddanie i wsparcie. Gwiazda promuje obecnie swoje nowe DVD koncertowe „Riotka Tour”.

Pod koniec kwietnia Doda wydała swoje drugie DVD koncertowe, zatytułowane „Riotka Tour”. Jest to zapis koncertu, który odbył się w listopadzie 2016 roku w Arłamowie. Wokalistka twierdzi, że DVD jest jej podarunkiem dla fanów, nie liczy więc na dużą sprzedaż czy związane z tym korzyści finansowe. Podkreśla, że lubi robić tego typu niespodzianki miłośnikom swojej twórczości. Jest to rodzaj podziękowania za wsparcie, którego zawsze jej udzielają.

–  Żyjemy w pewnego rodzaju symbiozie, jesteśmy jedną wielką paczką, trzymamy się razem. Mam od nich zawsze dużo energii, czy jak jestem chora, czy jak jest mi źle, smutna jestem, mam jakieś problemy w życiu, zawsze mnie wspierają – mówi Doda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Premiera nowego DVD nie oznacza, że Riotka Tour już się zakończyła. Doda kontynuuje obecnie aż trzy trasy koncertowe, dwie solowe: Riotka Tour, która rozpoczęła się w 2015 roku, i Anty Tour, trwająca od 2014 roku, a także jedną z zespołem Virgin. Oznacza to, że wokalistka praktycznie bez przerwy podróżuje po Polsce. Zapewnia jednak, że życie na walizkach nie tylko nie jest dla niej problemem, lecz także stanowi źródło energii.

–  Paradoksalnie ja się wykończę, jak nie pojadę w te trasy. To mi daje dużo energii, to dla mnie bateria. Jak siedziałabym w domu, nie robiła nic i jeździła tylko na wakacje, to zgniłabym od wewnątrz – mówi Doda.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Zdrowie

Kinga Sawczuk: Planuję się zaszczepić, bo nie chciałabym, aby ktoś w moim otoczeniu czuł się zagrożony. Im szybciej to zrobimy, tym szybciej pandemia się skończy

Influencerka przekonuje, że czas pandemii jest dla niej solidną lekcją pokory i cierpliwości. To okazja do zatrzymania się i refleksji nad swoim życiem i hierarchią wartości. Zaczęła także bardziej doceniać chwile spędzane wspólnie z najbliższymi, bo wie, że w każdej chwili kontakty znów mogą zostać ograniczone. Podkreśla też, że nie ma żadnych obaw związanych z przyjęciem szczepionki i jeśli tylko będzie miała taką możliwość, to zrobi to jak najszybciej.

Handel

COVID-19 przemodelował nawyki bankowe i zakupowe Polaków. Rezygnujemy z rozrywki i wakacji, a stawiamy na wydatki związane z domem

Okres pandemii COVID-19 zmienił preferencje bankowe i zakupowe Polaków, powodując przyspieszoną migrację do online’u. Liczba klientów banków w kanałach cyfrowych rośnie, co może się okazać zmianą na stałe. Z drugiej strony koronawirus skłonił też Polaków do refleksji nad swoim stylem życia i wydatkami, a w efekcie – jak wynika z badań Banku Millennium – 54 proc. z nas wydaje uważniej i więcej oszczędza. Dane z systemów transakcyjnych banku pokazują, że w pandemii Polacy rezygnują głównie z wydatków na rozrywkę i podróże, w zamian stawiając na te związane z remontami i urządzaniem domu. Częściej myślą też o kupnie mieszkania albo budowie domu.