Newsy

Doda: strój mężczyzny nie jest ważny. Wolę oglądać go nago

2013-10-04  |  11:50
 – Każdego faceta można ubrać jak się chce  uważa Doda. Wokalistka, w typowym dla siebie bezpośrednim stylu, powiedziała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle jaki jest jej stosunek do tego, co mężczyźni noszą na sobie.

 – Szczerze mówiąc to jeżeli nie śmierdzi i nie ma jakichś dramatycznych zapocek na ciele, to w ogóle mnie to nie interesuje, jak on jest ubrany – przyznaje Doda.

To nie strój dla wokalistki jest najważniejszy.

 – Bardziej mnie interesuje, jak wygląda jak jest rozebrany. Styl, w jakim się ubiera nie jest dla mnie żadną cechą, którą bym sobie rozpisała w folderze, kogo pragnę – podkreśla.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.