Newsy

Dorota Wellman chciałaby przeprowadzić wywiad z Jarosławem Kaczyńskim

2015-09-21  |  06:55

Wywiad z Jarosławem Kaczyńskim to jedno z zawodowych marzeń Doroty Wellman. Dziennikarka chciałaby poznać wnętrze prezesa Prawa i Sprawiedliwości, liczy też, że udałoby się jej skłonić go do większej otwartości. Twierdzi, że zadałaby pytania, które siedzą w głowach wielu Polaków.

W ciągu ponaddwudziestoletniej kariery zawodowej Dorota Wellman przeprowadzała wywiady z politykami, gwiazdami kina i sceny muzycznej, celebrytami oraz zwykłymi Polakami. Wciąż jednak ma jedno marzenie w tym zakresie, a jest nim rozmowa z prezesem Prawa i Sprawiedliwości Jarosławem Kaczyńskim. Dziennikarka nie ukrywa, że wywiad ten byłby dla niej dużym zawodowym wyzwaniem.

– Nie mówi wielu rzeczy, a chciałabym je usłyszeć. Może to by była taka rozmowa, w której byśmy poznali wnętrze pana prezesa, bardzo bym chciała. To jest człowiek, który się nie otwiera, więc gdyby nam się udało, to by był duży sukces – mówi Dorota Wellman agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wellman zapewnia, że nie ma rozmówcy, którego by się obawiała. Nie boi się zwłaszcza polityków, w tym prezesa Prawa i Sprawiedliwości. Dziennikarka twierdzi, że Jarosławowi Kaczyńskiemu zadałaby pytania, które siedzą w głowach wielu Polaków. Nie chce jednak zdradzać szczegółów.

– A jak się prezes przygotuje? A jak się zdecyduje jutro i poda mi rękę i przyjdzie? Nie mogę tego spalić – mówi Dorota Wellman. 

Dorota Wellman w duecie z Marcinem Prokopem prowadzi codzienne wydanie magazynu „Dzień Dobry TVN”, które emitowane jest od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-10.55, oraz program „Miasto kobiet” na antenie TVN Style.

 

 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.