Newsy

Dorota Wellman: w reklamie Lidl chciałam pokazać niezdarę, która przekształca się w człowieka umiejącego gotować

2015-09-07  |  06:55

Chcę udowodnić, że każdy może gotować mówi Dorota Wellman. Dziennikarka została gwiazdą nowej kampanii reklamowej sieci supermarketów Lidl. Chce w ten sposób przekonać Polaków, by gotowali w domu i nie bali się kulinarnych eksperymentów. 300 tys. zł z gaży za udział w kampanii Wellman przekaże na cele charytatywne.

Dorota Wellman wzięła udział w nowej odsłonie kampanii reklamowej sieci supermarketów Lidl. Kampania opierać się będzie zarówno na tradycyjnych formach przekazu, czyli spotach telewizyjnych i ulicznych billboardach, jak i bardziej innowacyjnych metodach. W jej ramach powstanie telewizyjny talk show „Dorota, Karol i goście”, w którym Dorota Wellman i Karol Okrasa będą rozmawiać o gotowaniu i dzielić się ciekawymi przepisami. Dziennikarka twierdzi, że chce w ten sposób inspirować Polaków do kulinarnych eksperymentów.

– Mamy nadzieję, że będzie pewna misja w tej kampanii reklamowej, żeby Polacy gotowali w domu i chociaż próbowali zrobić coś ciekawego – mówi Dorota Wellman agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W telewizyjnym spocie Dorota Wellman wciela się w szefową kuchni, która nie radzi sobie z gotowaniem. Po jej kulinarnych eksperymentach kuchnia jest zdemolowana, a ona sama musi się zwrócić o pomoc do bardziej doświadczonego kolegi. Dorota Wellman twierdzi, że jest to tylko kreacja na potrzeby reklamy, w rzeczywistości bowiem radzi sobie w kuchni bardzo dobrze. Codziennie gotuje obiad dla swojej rodziny, zwraca także uwagę na zdrowy styl odżywiania.

– Dobrze gotuję, co widać, słychać i czuć, natomiast to była kreacja, która miała pokazać niezdarę, która się przekształca w człowieka, który umie gotować po to, żeby wszystkim udowodnić, że wszyscy możemy i będziemy umieli, jeśli się chociaż trochę postaramy, przyłożymy – mówi Dorota Wellman agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka zapowiedziała, że znaczną część honorarium, które otrzymała za udział w kampanii Lidla, przekaże na cele charytatywne. 100 tys. zł trafi do Fundacji TVN, a 200 tys. gwiazda „Dzień Dobry TVN” przeznaczy na inne cele dobroczynne.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.